Renkli kozmetikte tartışmasız herkesin bir rüya markası vardır ki benim ki Guerlain. Adeta birer mücevher edasında olan ambalajları da markayı ve ürünleri cazip kılan özelliklerinden ve başarısındaki en büyük etkenlerden biri. Yılı bu güzel ürünle ve bir o kadar da güzel ambalajla bitirmek istedim.
İmparator Napolyon ve eşi Eugenie için sadece kolonya üreten bir adam Pierre - François Pascal Guerlain 1828 de Guerlain evini kurduğunda 21. yüzyılda kadar popüler olacağını tahmin edebilir miydi ? Bugün 4. kuşak Guerlain tarafından yönetilen ve Louis Vuitton bünyesinde bulunan marka efsane kokuları ile de holly grail içindeki high end ürünlerin en üstünde bulunuyor.
Marka, birkaç yıl önce ruj ailesine yeni bir seri ekledi. Seri mango yağı ve hiyalüronik asit sayesinde uzun süre yumuşatma özelliğine sahip ve ışıltı için yakut monokristalleri içeriyor. Vitamin - mineralli olduğu belirtilen serinin bir diğer özelliği de 25 adet rujdan oluşması ve her rengin adının G harfi ile başlaması.
Ürünün yapısı, sürümü, kalıcılığı gerçekten çok güzel. Bazen bir markaya ait ürünlerin abartıldığı çok olur ama kullanınca gerçekten farkını ortaya koyar ya işte öyle. Elbette ki her ürünü herkes beğenecek, herkese uyacak diye bir şey söz konusu değil ancak kullanınca övgüleri hak ettiği görülüyor. Nemlendirme özelliği ise başka serilerde de böyle mi bilmiyorum ama çok başarılı. Belirgin bir kokusu olmayan ürünün hafif kendine özgü bir kokusu var.
Renk olarak orijinal adı Ginger - 43, Zencefil ve altın ışıltılı ve turuncu - kahverengi tonlu olarak tarif edebilirim. Mevsime çok yakışan bir ton. Ayrıca madem bu yazıyı yeni yıl günü yayınlıyorum, yılbaşı günü makyajınızda kırmızı vs. tonlarından farklı bir renk kullanmak isteyenlere alternatif olabilir diye düşündüm. Benzer tonları diğer markalarda da bulmanız mümkün.
Gelelim ürünü şık kılan ve zirveye taşıyan tasarım harikası özelliğine, biraz ağır olmakla birlikte işlevsel olduğunu belirtmeliyim. Gümüş rengi, parlak metal ambalaj üzerinde aynasını da beraberinde barındırıyor, aynalı kısım mıknatıslı. Bir gün ruj kısmı bitse bile ambalajı saklanacak türden. Ambalaj tasarımı, marka ile bir süredir beraber çalışan yeni nesil Fransız mücevher tasarımcılarından Lorenz Baumer tarafından yapılmış. Markanın bu ambalajlarına tasarımcının yaratırken de esinlendiği orijinal adıyla "space coffin " yani "uzay tabutu" adı veriliyor.
Rengin elimin üzerinde ve dudağımdaki duruşu ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi. Farklı ışıklardaki durşunu görebilmeniz için fotoğrafların üzerine tıklayıp büyütmeyi unutmayınız lütfen.
Gelelim ürünün en can alıcı noktasına ki yaklaşık 130 tl. civarındaki fiyatı düşündürücü. Ama yaz başında bir indirimde denk gelerek eski seriler satıştan kalktığı için % 50 oranında bir fiyatla sahip olmuş olmak daha az can yakıcı ve biraz da keyif verici.
Yılın son yazısını her şeye rağmen güzel bir yıl geçirmiş olmanızı ve çok daha güzel bir yıl geçirecek olmanızı dileyerek bitiriyorum.
Sevgiler ve mutlu yıllar.........
Yeni yılınız kutlu olsun.
İmparator Napolyon ve eşi Eugenie için sadece kolonya üreten bir adam Pierre - François Pascal Guerlain 1828 de Guerlain evini kurduğunda 21. yüzyılda kadar popüler olacağını tahmin edebilir miydi ? Bugün 4. kuşak Guerlain tarafından yönetilen ve Louis Vuitton bünyesinde bulunan marka efsane kokuları ile de holly grail içindeki high end ürünlerin en üstünde bulunuyor.
Marka, birkaç yıl önce ruj ailesine yeni bir seri ekledi. Seri mango yağı ve hiyalüronik asit sayesinde uzun süre yumuşatma özelliğine sahip ve ışıltı için yakut monokristalleri içeriyor. Vitamin - mineralli olduğu belirtilen serinin bir diğer özelliği de 25 adet rujdan oluşması ve her rengin adının G harfi ile başlaması.
Ürünün yapısı, sürümü, kalıcılığı gerçekten çok güzel. Bazen bir markaya ait ürünlerin abartıldığı çok olur ama kullanınca gerçekten farkını ortaya koyar ya işte öyle. Elbette ki her ürünü herkes beğenecek, herkese uyacak diye bir şey söz konusu değil ancak kullanınca övgüleri hak ettiği görülüyor. Nemlendirme özelliği ise başka serilerde de böyle mi bilmiyorum ama çok başarılı. Belirgin bir kokusu olmayan ürünün hafif kendine özgü bir kokusu var.
Renk olarak orijinal adı Ginger - 43, Zencefil ve altın ışıltılı ve turuncu - kahverengi tonlu olarak tarif edebilirim. Mevsime çok yakışan bir ton. Ayrıca madem bu yazıyı yeni yıl günü yayınlıyorum, yılbaşı günü makyajınızda kırmızı vs. tonlarından farklı bir renk kullanmak isteyenlere alternatif olabilir diye düşündüm. Benzer tonları diğer markalarda da bulmanız mümkün.
Gelelim ürünü şık kılan ve zirveye taşıyan tasarım harikası özelliğine, biraz ağır olmakla birlikte işlevsel olduğunu belirtmeliyim. Gümüş rengi, parlak metal ambalaj üzerinde aynasını da beraberinde barındırıyor, aynalı kısım mıknatıslı. Bir gün ruj kısmı bitse bile ambalajı saklanacak türden. Ambalaj tasarımı, marka ile bir süredir beraber çalışan yeni nesil Fransız mücevher tasarımcılarından Lorenz Baumer tarafından yapılmış. Markanın bu ambalajlarına tasarımcının yaratırken de esinlendiği orijinal adıyla "space coffin " yani "uzay tabutu" adı veriliyor.
Rengin elimin üzerinde ve dudağımdaki duruşu ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi. Farklı ışıklardaki durşunu görebilmeniz için fotoğrafların üzerine tıklayıp büyütmeyi unutmayınız lütfen.
Gelelim ürünün en can alıcı noktasına ki yaklaşık 130 tl. civarındaki fiyatı düşündürücü. Ama yaz başında bir indirimde denk gelerek eski seriler satıştan kalktığı için % 50 oranında bir fiyatla sahip olmuş olmak daha az can yakıcı ve biraz da keyif verici.
Yılın son yazısını her şeye rağmen güzel bir yıl geçirmiş olmanızı ve çok daha güzel bir yıl geçirecek olmanızı dileyerek bitiriyorum.
Sevgiler ve mutlu yıllar.........
Yeni yılınız kutlu olsun.
Ambalajı mükemmel, rengi de çok güzelmiş <3
YanıtlaSil