19 Mart 2015 Perşembe

TOO FACED SHADOW INSURANCE GLITTER GLUE - FAR BAZI

                   Sanıyorum geçtiğimiz yaz, Too Faced ülkemizden çekilmeden önce bir miktar indirim yaparak Sephora stoklarını tüketmişti. Zaten talan olmuş raflarda hiçbir şey bulamayacağımı tahmin ediyordum ki ( tesadüf o hafta sonu İstanbul' a gitmiştim ) şansıma bir Shadow Insurance Glitter Glue düştü. Çok çok uygun bir fiyata denk gelmiş olmak sevindirdi beni tabii.
                   Ürünü uzun bir süre kullanmadım çünkü hali hazırda Urban Decay Primer Potion kullanıyordum. Yazısını hatırlamak isteyenler için tık tık. Yalnız bir süredir kendisinden memnun değildim, nedenine gelince yapısında, kokusunda herhangi bir bozulma ve harika performansında bir eksilme olmamasına rağmen, göz kapaklarımda müthiş bir ağırlık yapıyor, hele bir de biraz yoğun, koyu bir göz makyajı yapmak için ürünü biraz fazla sürmüşsem.
                 Gelelim Too Faced far bazına;






                 Kış başında denediğim zaman aslında sim, pigment vs. türde farları sabitlemek için olan far bazından çok çok memnun kaldım. Too Faced Shadow Insurance, bir tanesi bu ürün olmak üzere sanırım toplamda beş renk seçeneğine sahip. Bu ürün, ten rengi ancak göze sürüldüğünde renk vermiyor. Sürdükten kısa bir süre sonra hemen sabitleniyor, farı tutuş performansı en az UD kadar başarılı, saatlerce kıpırdamadan duruyor, ağırlık yapmıyor. Pürüzsüz, kadifemsi bir yapısı var. Kendisinden yaz aylarında da benim yağlı göz kapaklarımda aynı performansı bekliyorum.




                   Ürünün ambalajı tüp şeklinde, toplamda 11 gr., çok uzun süre yetecek bir miktar. Uç kısmı tıpkı göz kremlerindeki gibi uzun ve bu şekli kontrollü alım sağlıyor. Yukarıda ürünün dağıtılmış ve normal halini görüyorsunuz, bu miktar benim bir göz kapağıma yetiyor.
                  Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi;












                  Ürünün normal fiyatı sanıyorum 50 tl. civarındaydı ben aldığımda indirimle 20 tl. gibi bir fiyata gelmişti. Too Faced şu anda  ülkemizde bulunmuyor, gerçi son dedikodular Too Faced beraberinde UD ile tekrar gelecek  şeklinde. Too Faced ana sayfası ve ürünleri ayrıntılı incelemek için sizi buraya alayım.
       
                   Sevgiler......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder