24 Ekim 2018 Çarşamba

BOBI BROWN BRIGHTENING FINISHING POWDER - BRIGHTENING NUDES

               Merhabalar; aslında sırada başka bir ürün yazısı vardı, ancak sevgili Başak bu versiyonunu da merak ettiğini yazınca öne aldım. Ben sözü fazla uzatmadan ürüne geçmek istiyorum.










                  Buraya kadar herşey diğer versiyonla aynı, ( bu versiyonun adı brightening nudes )
ta ki içini açıncaya kadar. Kapağı açtığınızda da klasik Bobbi şıklığı ile biraraya getirilmiş 6 ayrı harika ton sizi karşılıyor.






                     Yine renkleri ayrı ayrı kullanabileceğiniz gibi, harmanlayarak da kullanabiliyorsunuz. Diğer üründen farklı olarak cilt tonunu düzenlemiyor belki ama yine cildinizde çok hoş bir aydınlık bırakıyor, canlılık katıyor. Renklerin birbiriyle uyumu çok hoş. Ben bu taze, canlı cilt görüntüsünü çok seviyorum.
                     Bugün hava İstanbul' da kapalı ve bir türlü yeterli gün ışığını yakalayamadım. Bu yüzden elimin üzerindeki görüntüsü biraz net değil ancak yine de bir fikir vermiştir diye düşünüyorum.




            Geriye kalan fotoğrafları da aşağıya ekliyorum;











                        Şu son ürünlerden ve de anlaşıldığı üzere Bobbi Brown benim sanıyorum en sevdiğim markalardan biri. Sade ve şık tarzı, kendinden emin ve pek çok başarılı ürünü olması tercih sebeplerimin başında geliyor tabii. Elimde yazmadığım birkaç ürünü daha var galiba, sırayla gelecekler....

                       Yeni ürün yazılarında görüşmek üzere...

                       Sevgiler..... 

2 yorum:

  1. süper görünüyor güle güle kullan .-))

    YanıtlaSil
  2. Ayy bu yazıyı yeni gördüm, çook teşekkür ederim Berna'cım!!! Gerçekten nasıl güzel ve zarifmiş, renklerine bayıldım; duruşu da çok sade ve zarif. Güle güle kullan, çok teşekkürler yeniden yazdığın için! Öpüyorum!!!

    YanıtlaSil