27 Aralık 2018 Perşembe

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER 13 - GOLDENROSE LIQUID METAL EYESHADOW

                 Merhabalar, ne zamandır anlaşamadığım ürünler kategorisinden bir ürün yazmamışım. Oysa bu yaz boş zamanlarımda deneyip birçok ürün ayırmıştım kenara, sırayla yazacağım artık. İlk ürün rengine bayılarak aldığım ama ne yaptıysam, hangi göz bazı ile denediysem benim göz yağlı kapaklarımda tutunamayan Golden Rose markasının metallik renkli likit göz farı.






                  Sözü fazla uzatmaya gerek yok, numarasını çekmemişim ama rengine vurularak almıştım. Yukarıda da yazdığım gibi ne yaptıysam kendisi ile anlaşamadık, diğer renkleri de böyle mi bilmiyorum ama biz bu likit metal farlar ile anlaşamadık.

                 Yeni ürünlerde görüşmek üzere.....

2 yorum:

  1. Ben bu farların kokusunu aşırı tuhaf buluyorum, bildiğimiz benzin gibi kokmuyor mu sence de? Sırf bu nedenle almaya yanaşmadım :)

    YanıtlaSil
  2. İyi yapmışsın canım. Aynen öyel, ben ilk aldığımda o kadar yoktu sonrasında arttı koku.

    YanıtlaSil