25 Temmuz 2019 Perşembe

FENTY BEAUTY KILLAWATT FOIL FREESTYLE HIGHLIGHTER DUO - SAND CASTLE MINT' D MOJITO

                      Yeniden merhabalar, yaz boyunca sevdiğim ürünleri yazmaya devam ediyorum. Bugün ise adeta efsane bir makyaj ürünü ile karşınızdayım. Aydınlatıcı zaafım olduğunu blogda en çok bulunmasından sanırım artık biraz anlamışsınızdır. Bu ürünü de ülkemize geldiği zaman alıp, koleksiyonuma eklemesem olmazdı. Bu kez hiç uzatmadan görsellere geçiyorum.














                           Fenty Beauty; biliyorsunuz Barbados asıllı Amerikalı pop yıldızı Rihanna ' nın soyadını verdiği kozmetik markası. İlk olarak 2017 yılında sınırlı birkaç ürün çeşidi ile çıkardığı makyaj markasına ilgi o kadar büyük oldu ki yeni ürünler ekleyerek genişletti.
                           Rihanna, sanıyorum sahneye ilk çıktığında 16 yaşındaydı. İlk çıktığı andan itibaren şarkıları, klipleri, konserleri ile milyonlara ulaşarak, dünya çapında bir pop star oldu. 20' li yaşlarında özel hayatında gördüğü şiddetin travmasını uzun süre üzerinden atamadığı için psikolojik destek aldı. Sonrasında yaptığı işlerden elde ettiği geliri kullanarak 2012 yılında büyükanne ve büyükbabasının adını verdiği Clara Lionel vakfını kurdu. Vakfın bağış gelirlerinin büyük bir kısmı ile halen şiddet gören kadınlara eğitim ve sağlık alanında destek veriliyor. Ardından ise makyaj koleksiyonu geldi. Hatta koleksiyonda büyükanne ve büyükbabasının adının baş harflerinden oluşan özel bir ürün de yer alıyor.
                        Marka ülkemize ilk geldiğinde ben aslında kendime bir ruj ve gloss seçmek istemiştim ancak rujların renk ve ambalajlarını çok beğenmedim. Glosslar ise çok hoşdu ki adı gibi lip bomb olduğu için kullanamayacağıma karar verip başka ürünlere yöneldim. Aydınlatıcı ve allık kotegorisinden 2 ürün seçtim. Aydınlatıcı olarak da Riri' nin favorisi olan pembe / turuncu
 ( mimosa sunrise / sangria sunset ) tabii harika bir renk ama yine benim kullanabileceğim bir renk olmadığı için
bej / mavi tonlarındaki sand castle / mint'd mojito adlı rengi seçtim.
Ayrıca mavi - gri ton, bir aydınlatıcı için düşünülmüş en farklı en ayrıcalıklı renklerden biri diye düşünüyorum.
                     Ürünün yapısı çok yumuşak, bu nedenle hafif tozutuyor. Kısaca içindeki simleri diyeceğim öyle hafif ve sakin değil, oldukça parçacıklı ama asla asla kötü duran cisten değil. Özellikle yaz mevsiminde benim gibi aydınlatıcıya bulanmayı seviyorsanız - evet ben o disko topu hali seviyorum - bu aydınlatıcıyı çok seversiniz. Bu aydınlatıcı ve serideki diğer ürünleri aynı zamanda far ve vücut ürünü olarak da kullanmak mümkün. Gerçi vücut için yine çok çok nefis ışıltılı body lava ve diamond bomb serisi de var ama isterseniz bu da kullanılır.
                  Üründe bej olan sand castle rengi sıcak bir ton iken, mavi - gri ton olan mint'd mojito soğuk, parlak ve daha metalik bir ton. Tabii renkleri ayrı ayrı kullanmak da mümkün, mesela bej tonu tek başına allık olarak da çok güzel duruyor. İkisi birden karıştırıldığında ise sıcak ton soğuk tonu kırarak biraz daha yumuşak bir hale getiriyor. Ürünün kalıcılığı ise çok çok iyi ortalama 8 - 9 saat yerinden kıpırdamadan, parça parça dökülmeden yerinde kaldı.  Aşağıdaki fotoğrafta elimin üzerinde renkleri göstermeye çalıştım, en altta yatay olarak görünen iki rengin karışımı. Yalnız fotoğrafları kışın oldukça kapalı bir günde  çektiğim için çok güzel çıkmamış. Şimdi üzeri bozulduğu için de yeniden çekmedim.


               

                      Ürünün ambalajı ise oldukça hoş tasarlanmış. Beyaz renk makyaj ürünlerinde çok rastlanılan bir renk değil. Eskiden bizim ülkemizde de Flormar'ın ambalajı beyazdı ve ben çok beğeniyordum sonra değiştirip siyah yaptılar bence çok genel oldu. Şekil itibariyle ise sekizgen, köşeli hatlar hakim. İçinde kocaman aynası var ve parlak gümüş rengi çerçevesi hoşluk katmış. Kapağı güzel kapanıyor, çantada vs. açılma yapmıyor.




                     Ürün toplamda 7 gr. ve renk olarak çok genel geçer renklerden oluşmadığı için oldukça uzun bir süre yeter diiye düşünüyorum. Ayrıca bu ürünün çok hoş iki rengi daha bulunuyor. Ancak markada pek çok ürün var. Fenty Beauty ürünlerini incelemek için ise tık tık
Markanın ülkemizdeki tek satış temsilcisi ise Sephora Mağazaları. Ben kendilerinden pek alışveriş yapmayı sevmesem de bu ürünlerimi oradan aldım. Geçtiğimiz Eylül ayında kendime doğum günü hediyesi olarak almıştım ve yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 190 tl. idi.  Son olarak karton ambalaj üstü bligilerini ve içerik listesini aşağıya ekliyorum.






                               Sevgiler..........

4 yorum:

  1. göz farı olarak harika duracaktır bu ikili..

    YanıtlaSil
  2. En iddialı rengini seçmişsin! Duruşunu aşırı merak ettim! Ve bu markanın aydınlatıcılarıyla ilgili aklımı da çelmiş olabilirsin :))) güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Sağolasın canım benim teşekkür ederim. Daha güzelleri senin olsun.

    YanıtlaSil