29 Ekim 2019 Salı

CLINIQUE BEYOND PERFECTING FOUNDATION+CONCEALER

                  Merhabalar, sanıyorum sonbahar mevsimi makyajın yüzümüzde en güzel durduğu mevsimlerden biri. Zamanım varsa böyle sakin sakin, fondöten, kapatıcı falan full makyaj yapıp, sonrasında da makyajın en çok kaldığı zamanlar sanırım bu mevsim. Bugün blogda bir ten ürünü, bir fondöten hatta çok akıllı bir ürün fondöten + kapatıcı bir arada ya da daha doğrusu hem yüze hem de göz altına kapatıcı olarak kullanılabilecek güzel bir ürün var.
Geçtiğimiz günlerde yüzüme birşeyler sürmek istediğimde gördüm ki bu yaz güneş koruyucu kulanmama rağmen bir tık yüzümün rengi koyulaşmış. Normalde de zaten çok koyu tenli biri değilim yani evdeki fondötenimi de sürsem yine kötü durmazdı da işte biraz da bahane bularak değişik bir ürün denemek istedim. Kısa sürede birkaç kez kullanıp çok da sevince, yazmak için beklemek istemedim. 
                 Clinique beyond perfecting fondöten ve kapatıcı bir arada olan ürün ne zamandır denemek istediğim ürünlerden biriydi.








                       Beyond perfecting fondöten ve göz altı kapatıcısı, cilt üzerinde ağırlık yapmıyor. İster fondöten, ister sadece kapatıcı isterseniz de bölgesel olarak kullanabileceğiniz çok fonksiyonlu güzel bir ürün. Ben genelde aplikatörün ucuna aldığım ürünü yüzümün belli noktalarına değdirerek fırça ya da süngerle güzelce dağıtıyorum. Alın, burun, yanaklar ve çene olmak üzere pıt pıt yaptığım miktar bile kapatmaya yetiyor. Bu ürünün kendi aplikatorü ile de ugyulanabileceği belirtilmiş ama ben denemedim açıkçası, belki zor durumda kalırsam, yanımda malzeme falan olmazsa olabilir tabii. Sürdükten sonra bütün yüzüm eşit renkte oluyor, göz altı için ayrıca bir ürün kullanmama gerek kalmıyor. Sabitlenmesi güzel, çok hızlı değil, bununla beraber kapatıcılığı ve kalıcılığı da güzel. Orjinal sayfasında 12 saat denmiş, benim yüzümde yaklaşık olarak 8 saat bozulmadan, okside olmadan ve dağılmadan kaldı. Kapatıcılığının iyi olduğunu belirtmiştim ama isterseniz üzerine uygulama yaparak çok daha yoğun kapatıcılık elde edebilirsiniz. Makyaj sonrasında giysi vs. herhangi bir transfer olmadı ama yine de dikkatli olmak gerekiyor.
                    Ürün mat bitişli olduğu için yağlı ve karma ciltler için uygun görülmüş ancak bence kuru ve normal ciltler de iyice nemlendirerek ve alttan güzel bir ışıltılı baz ile rahatlıkla kullanabilir.





                     Ürünün ambalajı cam ve çevirmali kapağı var, kapağı açtığınızda kolay uygulama sağlayan kocaman aplikatörü karşınıza çıkıyor. Kapağa sabit olan aplikatör ile uygulama noktalarını belirlemek oldukça kolay. Bu sekildeki kocaman aplikatörlü ürünler son zamanlarda oldukça popüler ama bence en eski olan bu ürün. Yaklaşık 3-4 yıl önce çok sevdiğim yabancı bir Youtuber ile ilk aklıma düşmüştü. Sonrasında ise hem uygun fiyatlı hem pahalı pek çok marka Tarte, Revolution, Loreal gibi benzer ürünler çıkardı.                                                                                                          


  




             Elimin üzerindeki fotoğraflarda ışıktan dolayı biraz daha koyu çıkmış ama şu an benim ten rengime tam oluyor...Bendeki rengi 06 ivory zaten adından da belliolduğu gini fildişi rengi yani çok koyu bir renk değil. Ancak renk kodunda bir değişikli olmuş sanıyorum, bunun için ambalaj üzerine her iki renk kodunu da basmışlar.                                                                                                             




                  Ürün kullandığım süre içerisinde alerjik reaksiyon vs. yapmadı, terleme ve neme dayanıklı bir ürün olmasına rağmen gözenek tıkayıp sonrasında komedon vs. gibi bir durumla da karşılaşmadım. Aynı zamanda bu ürün, Paraben, Fitalat, yağ ve parfüm de içermiyor.                    
Ambalaj üstü bilgileri ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;   


                
                




              Ürün miktarı 30 ml. ve şu an fiyatı 225 tl. Ancak ürün online sayfasında stok dışı görünüyor. Ben geçtiğimiz günlerde güvenilir bir alışveriş sitesinden güzel bir indirimle 175 tl. karşılığında edindim. Fiyat biraz yüksek gibi durabilir ancak hem fondöten hem de kapatıcı olarak kulandığımızı düşünürsek ve hem de oldukça azı bile yettiği için uzun bir süre yeteceğiğni düşünürsek iyi gibi görünüyor. 


Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle............

4 yorum:

  1. kapatıcılığı gerçekten çok başarılı bunun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, çok az kullanmama rağmen, tam kapatıyormuş, çok brğrndim...

      Sil
  2. Ben de ilk çıktığında çok merak etmiştim ama deneme şansım olmadı. Sen yazınca merakım da arttı. Bir ihtiyaç durumunda aklımda olacak ama, çok teşekkürler yorum için. Sevgiler Berna'cım!

    YanıtlaSil