15 Kasım 2019 Cuma

ELIZABETH ARDEN EIGHT HOUR CREAM ALL - OVER MIRACLE OIL

                 Merhabalar, bugün yine benim çok sevdiğim bir markadan, bir ürünün yazısını yazacağım. Yağların iyileştirici ve yatıştırıcı etkisi yüzyıllardır bilinen birşey ama mesela çok değil bundan 5 -6 yıl önce biri benim yağlı cildime bile yağ kullanabileceğimi söylese asla asla inanmazdım. Gelişen teknoloji ile yağ formülasyonlarının da değiştirilebilmesi sonucu aslında çok güzel ürünler ortaya çıkmış durumda. İşte bugün yazacağım ürün de öyle birşey.








                    Ürünü daha önce aldığım ürünlerle beraber bir online alışveriş sitesinden almıştım. Etiket bölümünden Elizabeth Arden markalı tüm yazılara ulaşabilirsiniz. Markanın bu eight hour serisi, biliyorsunuz daha önce de yazmıştım cildi 8 saat boyunca nemli tutmak üzere zengin nemlendirici bileşenerle formüle edilmiş. Başta Tsubaki ( aslında bilinen adıyla kamelya yağı ) yağı olmak üzere, zeytin, avokado, ayçiçeği, üzüm çekirdeği yağlarından ve tamamlayıcı olarak, zencefil kökü, reçine ve E vitamini ile kondisyonu yükseltilmiş komplike bir ürün. Komplike diyorum çünkü yüz, vücut , saç ve tırnaklar için kullanabiliyorsunuz. 
                 Rengi göründüğü gibi koyu sarı diyebileceğim bir renkte. Kıvamı ve yapısı çok değişik ne çok koyu bir yağ gibi ne de kuru yağ dediğimiz gibi, bu nedenle cilt üzerinde de ne yapış yapış uzun süre kalıyor ne de dediğim gibi kuru yağ gibi hemen emilip uçuyor. Yavaşça ama yağlı bir his bırakmadan yumuşaklık bırakarak emiliyor. Kokusu yazdığım diğer ürünlerden farklı olarak biraz daha değişik, ben alttan o sevdiğim karışık bitki kokusunu ve özellikle limon, biberiye kokusu hissediyorum.
                Çok yönlü olduğu için her şekilde denedim. Duş sonrası saçlarımda, yüzümde ve vücudumda. Saç ve yüz için ortalama 2 - 3 sprey rahat rahat yetiyor. Saçlarımın elektriğini alırken, ağırlaştırma, sonrasında yağlandırma vs. yapmadı, yüzüm ve boynum içinde genelde gece duştan sonra falan kullandığımda sabah oldukça yumuşak ve rahatlamış bir ciltle uyandığımı söylemeliyim. Vücut için de kuru, atopik bölgelerde güzel nem sağlıyor, yazın güneşte koruyucuyu çok iyi yediremediğim bacak arkası gibi yerler kızarınca sürdüğümde birkaç saat içinde rahatlama gördüm. Ama ben sanıyorum bu ürünü çok ihtiyaç hissetmedikçe pek vücut için kullanıp harcamam.
              Ambalajı güzel, normal sprey başlıklı plastik şişe. Tek seferde spreyden çıkan miktar güzel, dediğim gibi 2 fıs benim yüz ve boynuma rahat rahat yetiyor. Dış ambalajı mat bir kauçuk kaplamadan yapılmış. Bana biraz Nars ambalajlarını anımsattı. Seriye has 8 rakamı ambalaj üzerinde bolca yer alıyor. Kapağı güzel oturuyor. Çantada vs. açılma yapmıyor.
           Özellikle seyahate vs. giderken çok yönlü olduğu için, ayrı ayrı ürün almak yerine tek bir ürünü bakım çantasına atmak çok pratik. Aynı zamanda tahriş olmuş cilt dokusunu düzeltmeyi hedeflediği için sadece kadınlar değil erkekler için de özellikle traş sonrası kullanılabiliyor.





  
          Miktarı 100 ml. ve gördüğünüz gibi ben 1 + 1 şeklindeki kofre ürünü 100 tl. karşılığında almıştım. Ancak alalı çok oldu, şu an ülkemizde birkaç online güzellik mağazasında tek olarak fiyatı 120 - 140 tl. arasında değişiyor. Elimde markanın eight hour serisinden yazacağım bir ürün kaldı, onu da en kısa zamanda yazacağım.                                                                                                                 
                                                                        
Yeni yazılarda görüşmek üzere....                                                                        

Sevgiler......  .                                                                                                        

2 yorum:

  1. Spreyli olmasıyla da çok ilgimi çekti aslında, duty-free'de denk gelirsem mutlaka bakacağım bu yağa Berna'cım! Zaten senin yazılarından sonra Elizabeth Arden 8-Hour serisinden bir alışveriş kaçınılmaz oldu; bakalım şanslı ürün hangisi olacak? :))) çook sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Umarım deneme fırsatı bulursun canım, eveceğini düşünüyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil