31 Ocak 2020 Cuma

URBAN DECAY MONO EYESHADOW - FIREBALL

                     Merhabalar, uzun süredir bir far yazısı yazmamıştım, markadan daha önce şuradaki farın yazısını yazmıştım, sonrasında ise geçen yıl bu farı almıştım ama yazmaya fırsatım olmamıştı, bugün dedim haydi bu ürünü yazayım. Aslında bu ürünü alma sebebim, markanın paletlerini çok beğenmeme rağmen, içlerinde kullanmayacağım renkler olduğu için kendi paletimi oluşturmaktı. Nitekim far ile birlikte 4' lü bir pan da edindim. Şimdiden belirteyim bu farın hemen ardından panın yazısını da yazacağım.










                 Urban Decay Fireball, serinin normal serisinden bir far, biliyorsunuz bir de ışıltılı far serisi ama normal seriden olmasına rağmen yapısı ışıltılı. Işıltılı seriyi siz düşünün artık. Renk tanımı için ışıltılı şeftali ve pembe tonlarının karışımı diyebilirim sanırım. Yapısı oldukça yumuşak ve kadifemsi, bir miktar dökülme yapabiliyor. Kalıcılığı oldukça iyi, renk itibariyle açık bir renk olduğu için gözünüzün üstünde çok belli olmuyor hissine kapılabilirsiniz ama mesela makyaja yeni başladıysanız ya da benim gibi bazen canlı, taze görünmek istiyor ama bir yandan da makyajınız çok göze batsın istemiyorsanız tam aradığınız renk Fireball. Adı gibi ateş topu yansımaları tam kıvamında. Yani böyle bir rengi cilt tonuna göre aydınlatıcı olarak hatta ruj üstüne dudakta bile kullanmak mümkün bence. Makyaj malzemeleri illa ait olduğu yerde kullanılır diye bir kural yok nasıl olsa değil mi?




                 Yukarıdaki fotoğrafta rengini göstermeye çalıştım, ben link  vermiyorum ama nette daha güzel fotolar da var. Normal far serisinde 70 ' i aşkın renk var diğer renklerde en az bunun kadar güzel.
                  Ürünün ambalajı güzel, gri, metalik, parlak efektli plastik ambalaj çok sağlam. Bu ambalajların en güzel yanı çıkarılıp pana yerleştirilebiliyor olması ve sonra tekli olarak kullanmak ya da yanınıza almak isterseniz yine tekli ambalaja yerleştirebiliyorsunuz. Ambalajla ilgili ayrıntılı kısmı bir sonraki yazıda göreceksiniz.
               Karton ambalaj ise mor olarak düşünülmüş, markanın bence renklerin kullanım yeleri ile ilgili çok değişik ve hoş tasarımları var. Bilgiler ise aşağıdaki fotoğraftaki gibi.


 



               Urban Decay tekli farların miktarı 1,5 gr. ve ben geçen yıl aldığım zaman bu renk de dahil bazı renkler indirimli 75 tl. idi. Bazı renklerin fiyatı ise 160 tl. civarındaydı sanıyorum. Şu an güncel fiyatları bilmiyorum. Ben markanın ülkemiz sayfasında dört ürün almıştım ve belli bir limit üzerine hediyesi vardı ki, hediye olan ruju da şurada yazmıştım. Bu yazıyı yazarken de markanın ülkemiz sayfasının kapandığını üzülerek öğrenmiş bulunuyorum. Umarım ülkemizden çekilmezler, online sayfa, alışveriş yapmak ve ürünleri ayrıntılı incelemek açısından çok çok iyi oluyordu. Bildiğim kadarıyla marka sadece Sephora Mağazalarında satılıyor, bir de İstanbul için konuşuyorum, Bağdat Caddesi' nde bir mağazaları vardı, caddeye yakın oturuyor olmama rağmen ne zamandır gitmedim, umarım orası da kapanmamıştır. 
             Şimdilik markanın kendi sayfasının linki için tık tık.

            Sevgiler.....

2 yorum:

  1. Ya ne kadar güzel bir renkmiş, bayıldım! Yalnız UD'nin tekli farlarının çıkarılabilir olduğunu bilmiyordum, ahaha cehaletime güldüm! Ne kadar mantıklı! Güle güle kullan Berna'cım, pan yazısını da merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah canım ya ne cehaleti valla alana kadar ben de bilmiyordum, siteyi gezerken gördüm...🤣😘

      Sil