7 Ağustos 2020 Cuma

CLINIQUE LID POP EYESHADOW - 07 AQUA POP

                          Yeniden merhabalar. Bugün yazacağım ürünün bir diğer rengini daha önce şurada yazmıştım. O yazıda da belirttiğim gibi birkaç rengini daha beğenmiş ama almamıştım. Aradan geçen oldukça uzun bir süreden sonra köprünün altından çok sular aktı efendim ve ben sanıyorum geçtiğimiz yıl markanın bu göz farlarından iki rengi daha bir indirimde sepete atmış bulundum. 

          Aslında evet bu tonlardaki parlak renkleri çok fazla kullanmıyorum ama yazın kullanmak çok hoşuma gidiyor. Ayrıca birazdan göreceğiniz renk bence cazibesiyle herkesi içine çeker cinsten...


              Gördüğünüz gibi bence renk şahane. Çok deniz sever biri olarak ayrıca adından da anlaşılacağı gibi bana da hep okyanusların dibini hatırlatıyor. 

             Ürünün yapısı, dokusu ipek gibi. Yumuşak olmasına rağmen sürerken dökülme yapmayan nadir farlarımdan. Sürümü çok kolay ve yoğunluğunu artırabiliyorsunuz. Ürün içerik olarak da alerjik ciltlere uygun zira parfüm, parafin ve fitalat içermiyor. 

   

             Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise yukarıdaki fotoğraflardaki gibi. Ürünün toplam miktarı 2 gr. ancar renk itibariyle de çok çabuk bitecek bir renk değil. Güncel fiyatı ise markanın online sayfasında 145 tl. olarak görünüyor. Ancak ürün şu anda stoklarda bulunmuyor. Zira marka sanırım yine koleksiyon değiştiriyor, bu yüzden bulunmuyor. Ben güzel bir indirim yakalayıp 50 tl. civarında bir fiyata edinmiştim. 
            Bu arada yeri gelmişken renk olarak Clinique aqua pop fara çok çok benzeyen bir farı da daha önce yazmıştım. Tom Ford Azure Sun  farın krem kısmı ile oldukça benziyorlar. Ama ben bugün referans olsun diye Kiko markasına ait bir farı da renk olarak yakın olduğu için ekliyorum. Fiyat  - performans olarak Kiko farı da oldukça beğendim. Elbetteki diğer M.A.C, Nyx, Inglot gibi markalarda da renk yelpazesi çok geniş. Benzerleri illa ki bulunabilir. 

 
Soldan sağa Tom Ford, Clinique ve Kiko 212 ( Bu arada Kiko farların bende iki rengi daha mevcut onları da en kısa zamanda yazmaya çalışacağım ).


       Yeni yazılarda görüşmek üzere.

       Sevgiler......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder