5 Aralık 2020 Cumartesi

BECCA SHIMMERING SKIN PERFECTOR PRESSED HIGHLIGHTER MINI

                 Yeniden merhaba, sonunda fırsat bulup Aralık ayında yeni bir ürün yazısı yazmayı başarabildim. Bu ayı, bu yılı bitirmeden birkaç yazı daha yazmayı planlıyorum, umarım başarabilirim. Neyse biz gelelim bugünün ürününe. Salgın başladığından ve dışarıda daha az vakit geçirdiğimizden beri anladığım bir şey varsa o da aslında tam boy ürünlerin - eğer bir makyaj artisit değilseniz - fazla geldiği gerçeği. 






 Becca skin perfector aydınlatıcı aslında aydınlatıcı kategorisinde ama yine benim sevdiğim gibi çok yönlü ve cilt tonuna göre allık, bronzer ve hatta far olarak da kullanılabilecek güzel bir ürün. Toz bir ürün olmasına rağmen yapısı çok yumuşak, bir tık tozutma yapıyor ama bence sorun değil. Bendeki renk olan Rose Gold çok güzel bir doğal ışıltılı bronz, sıcak altın, pembe ton içerisinde inci ışıltıları mevcut. Tam boyda toplam 10 renk varken, mini boyda 5 renk bulunuyor ve renklerin hepsi zaten çok bilinen ünlü, doğal, güzel renkler. Kalıcılığı da oldukça güzel, sürdükten uzun bir süre sonra biraz hafiflese de güzel duruyor. Hatta hafiflediğinde daha güzel duruyor.



    

            Yukarıdaki fotoğrafta elimin üzerinde dağıtılmış rengini olabildiğince göstermeye çalıştım. Yazının başlığında ve başında da belirttiğim gibi, benim ürünüm mini boy ürün, toplam miktarı 2,4 gr. ancak Becca ürünleri oldukça pigmentli oldukları için bu miktar bile çok uzun süre yetiyor insana. Mini boy ürün bizim ülkemizde çok yaygın değil ancak artan potansiyel ve ekonomi nedeniyle bizim ülkemizde de yaygınlaşmaya başladı snıyorum. Benim ürünüm bir yut dışı gezisinde, alışverişim sonrasında hediye edilmişti. Ancak ülkemizde Sephora Mağazalarında bu üründen ve birkaç markanın daha mini boy ürününü online olarak gördüm. Ürün fiyatı orijinal sayfasında mini boy ürün için 22 USD ve tam boy için de 38 USD olarak görünüyor. Güncel olarak ülkemizde de 200 tl civarında görünüyor. 

         Ürünün ambalajında üst kapak dış kısım kahverengi kauçuk ve iç kısmı metal çerçeveli, alt kısım ise komple kauçuk düşünülmüş. Minik olduğu için günlük makyaj çantanızda hiç yer kaplamıyor. Ben hediye edildikten sonra merakımdan hemen açtığım için dış ambalajı yok ama o da şeffaf plastikten oluşuyordu. Alt taraftaki ambalaj üstü bilgileri ise aşağıdaki gibi.

   


       Marka hakkında daha ayrıntılı bilgiler edinmek ve ürünleri ayrıntılı incelemek isterseniz online syfa içinse tık tık

      Yeni yazılarda görüşmek üzere.

      Sevgiler......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder