19 Temmuz 2021 Pazartesi

SHISEIDO LUMINIZING SATIN EYE COLOR - YE 306

                   Yeniden merhaba, bu ara hep göz ürünlerinden gidiyorum. Hazır böyleyken aynı kategoriden çok güzel bir ürünle devam edeyim dedim ve Shiseido markasının tekli farlarından birini - kimine göre sıradışı sayılabilecek bir rengi olan farı - yazmak istedim.  















     

            Shiseido luminizing satin far serisi, ipeksi bir yumuşaklığa sahip, pürüzsüz bitiş sağlayan, saten yapıda tekli farlar. Açıkçası ben rengine vurulup almıştım, çünkü uzun zamandır böyle sarı tonlarında olan ama bas bas bağırmayan ve parlak tonda olmayan, lacivert ve koyu yeşil tondaki farlarımla kombinleyebileceğim güzel bir sarı far arıyordum. Aldıktan sonra da kolay uygulanması ve rengini bazsız bile olduğu gibi veren, kalıcılığı da  gayet iyi olan bu farı çok daha sevdim. Ben yeşil ve lacivert dedim ama kombin yaptığım diğer renk farlarla  da ( gri, kahverengi, turuncu ve kızıl tonları ) çok güzel uyum sağlıyor. Tabii yine tonunun çok güzel olması nedeniyle tek başına da enfes duran bir far. Sadece bu far ve siyah eyeliner ya da kahverengi kalem ikilisi gözlerinizi bir anda canlı, sizi de enerjik göstermeye yetiyor. 

            Aşağıdaki fotoğrafta elimin üzerindeki duruşunu görebilrsiniz. İçinde hiç ışıltı olmadığı için ve ellerim de biraz kuru olduğu için yakın çekim görüntüsü çok güzel çıkmamış ama nomalde gözünüzün üzerinde asla böyle durmuyor. Çok daha güzel duruyor. 



           Ürünün ambalajı da çok güzel, ben bu eski serinin ambalajlarını çok beğeniyordum, şimdi böyle değil. İç kapağında kocaman bir aynası ve bir de mecburi durumlarda işe yarayacak aplikatörü bulunuyor. Ambalajlar değişince ülkemizdeki yetkili saticı temsilcisi olan makyaj trendi ürünleri indirime soktu 

( işbirliğim yoktur ). Ben bu 2 gr. ağırlığındaki tekli farı bir indirimden 70 tl. karşığında edinmiştm. Şu an daha da indirimli. Aynı şekilde 3' lü paletler de şu an indirimli ve çok güzel kombinler var. 

           Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;











                  Sevgiler ve mutlu haftalar dileğiyle......

       


       

          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder