29 Ekim 2021 Cuma

MARC JACOBS LE MARC LIP CREME - 230 J' ADORE

                        Haftanın son iş gününden ve Ekim ayının son yazısından merhaba. Son yazdığım Dior ruj yazısında bu mevsimde kullanmayı sevdiğim bir diğer rujdan bahsetmiştim. Bugünun konusu işte o ruj efendim. 



 



           Marc Jacobs 230 J'adore adı gibi '' Seviyorum '' diyeceğim nefis bir ruj. Saten bitişli, kremsi, yumuşak yapısı sayesinde tek katta örtücü bir görüntü veriyor. İçinde ışıltı barındırmayan ruj, birkaç kat sürerseniz opak bir hal alabiliyor. Orta sıcak tonlu kahve - karamel gibi bir rengi olan ruju, çeşitli ışıklarda çektiysem de bir türlü güzel bir şekilde yakalayamadım. Normalde buradaki fotoğraflarda göründüğünden birazcık daha koyu, burada bir tık açık çıkmış. Aşağıda elimin üzerindeki fotoğrafta daha iyi, gerçek rengine yakın çıkmış. 



 

                Kalıcılığını oldukça iyi bulduğum ruj ortalama 4 - 5 saat dudakta kalıyor, sonrasında biraz siliniyor ve yeme içme sonrasında tazeleme istiyor. İçeriğindeki kakao, avokado, jojoba yağları ve keten tohumu özleri ile nemlendirmesi bol, asla dudakları kurutmayan rujun miktarı 3,6 gr. ve şu an Marc Jacobs rujların fiyatı yaklaşık olarak 30 - 40 USD arasında görünüyor. Kendi sitesinde ayrıntılı fiyat bigisi bulamadım. Maalesef ülkemizde satışı olmayan markaya ait bu ürünüm 7' li paletle beraber  arkadaşımın hediyesi olduğu için karton kutusu yok, bu nedenle ambalaj üstü ve içerik bilgisi vs. veremiyorum. 

               Marc Jacobs rujların ambalajı çok şık, parlak, siyah akrilik ambalajın kapanma kısmı mıknatıslı, bu nedenle çantada vs. açılma yapmıyor. Marka ismi üst kısımda kabartma şekilde yazıyor. 


 


    


                     Markanın ana sayfası içinse tık tık


                    Mutlu hafta sonları dileğiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder