10 Ocak 2022 Pazartesi

SHISEIDO FACE COLOR ENHANCING TRIO - OR 1

                             Selam, bugün yine blog arşivimde rastladığım eski bir ürün yazısını yazacağım. En başta üzülerek belirteyim maalesef bu ürün güncel olarak piyasada bulunmuyor. Marka ürün değişikliğine gittiği için bu seriyi kaldırdı, benzerleri var tabii ama ben hala severek kullanıyorum. 



   








                      Shiseido face enhancing trio, cildin doğal rengini ortaya çıkaran, derinlik ve ışıltıyı aynı anda yüze katan, vurgulayıcı güzel bir ürün. Ürün benim sevdiğim gibi çok amaçlı, stripe denilen çizgili birkaç rengin bir arada olduğu, sıralanmış renklerden oluşuyor. Renkleri karıştırarak kullanabileceğiniz gibi tek tek olarak hatta göz makayajında da kullanabiliyorsunuz. Hatırladığım kadarıyla bu ürünün toplamda dört rengi vardı ve en açık rengi buydu. Yukardan aşağıya allık, aydınlatıcı ve kontür rengi diye sıralayabiliriz aslında. Sanıyorum diğer renklerdeki kontur ve allık renkleri bana biraz koyu geldiği için almamıştım 

( piyasadan kalkacağını bilsem alırdım, pişman oldum ). Bir de bu ürünü tüm yüzüme pudra gibi kullanabileceğim için seçmiştim diye hatırlıyorum.






                 Yapısı çok güzel, çok ince ve yumuşak. Hatta o kadar ince ki ben pudra gibi uyguladığımda göz altına bile gelmesinden endişe etmiyorum. Yumuşak yapısı nedeniyle hafif bir tozutma yapıyor ama kalıcılığı bu en açık tonun bile iyi. Hele tüm yüze pudra gibi uyguladığımda daha da kalıcı oluyor. Sürdükten sonra hoş, güzel bir aydınlık veriyor ve yüze enerjik bir hava katıyor. 

Aşağıdaki fotoğrafta elimin üzerinde ayrı ayrı renklerini görebilirsiniz. 




               Ürünün ambalajı da çok güzel, bu eski serinin ambalajı hep bu şekildeydi. Elimde eski seriden birkaç ürün daha vardı, onları da yazmıştım hatta, tüm Shiseido yazılarına etiket bölümünden ulaşabilirsiniz.  

İçinden çıkan fırçası çok başarılı. Hem bu ürünle hem de başka ürünlerde kullandım, gerçekten performansı çok iyi. Özellikle yatay şekli kontur yapmaya ve aydınlatıcı sürmeye çok uygun. Ben kısa süreli seyahatlerde falan da bazen pratik olsun diye minik makyaj çantama bu fırçayı atıyorum. 

               Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;









                 Sanıyorum 2016 ya da 2017 yılıydı Boyner Mağazalarından 150 tl. karşılığında edinmiştim. Şimdi bu fiyatlara selective kozmetikten ürün almak sanıyorum çok zor ama benzerleri de yok değil. Özellikle drugstore çok güzel, başarılı ürünler var.  

               Bitirirken bu ürünün diğer rengi ile yapılan bir uygulama videosunu da ekliyorum


             Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle.....

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder