16 Mayıs 2019 Perşembe

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER 14 - LOREAL HYDRO GENIUS ALOE WATER

                    Yeniden merhabalar, bugün geçtiğimiz kış blogger dünyasında oldukça popüler olan bir ürünü yazacağım. Ne kadar popüler olsa da biz bu ürünle hiç iyi anlaşamadık. Bu ürün ik çıktığında tabii çok ciddi bir PR çalışması yapıldı, o kadar merak etmiştim ki, dayanamayıp bir yurtdışı seyahatinden almıştım.








                  Ürünü aslında ilk kullanımda çok sevdim. Oldukça sıvı, çabuk emilen güzel bir yapısı var. Rengi şişeden gözüktüğü gibi, hafif, taze, kendine özgü güzel de bir kokusu var. Ancak ben bu ürünü kullanmaya başladıktan bir süre sonra sürekli olarak yüzümden pütür pütür soyuldu hep, ki ben haftada en az 2 - 3 kez peeling yapıyorum ama ona rağmen soyulmayı engelleyemedim. Sürme yöntemimi değiştirip tampon yaparak da kullandım  ama nafile, yarısına kadar zorla kullanıp sonra kendisiyle vedalaştık. Soyulma problemi dışında kullandığım süre içinde hiçbir yan etki ile karşılaşmadım. Üründen tanıdığım pekçok kişi  çok memnun ama biz kendisiyle ne yazık ki anlaşamadık. Ürünün tr fiyatını bilmiyorum ama ben 8 Euro karşılığında almıştım.
Yine de ilgilelenenleriniz olur diye aşağıya ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesini ekliyorum...













                      Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle......

1 yorum:

  1. Ben bana ilk gönderildiğinde içerik listesine bakıp yüzüme sürmemeye karar vermiştim ve Instagram'da ürünü anlatırken de bunu belirttim. Ancak pek çok "influencer" anlık etkisinden çok memnun olacak ki, öve öve bitirilemedi. Hydra Genius serisinin tonik/essence tarzı bir ürünü vardı asıl, süper temiz içerikli ve cilde müthiş bir nem vere; sadece Duty Free'de satılıyordu. Ondan 2-3 şişe bitirdim, sonra da bulamadım... o üretilmeye devam etse herhalde bırakmazdım. Çok sevgiler, öpücükler!

    YanıtlaSil