23 Mayıs 2019 Perşembe

LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ BESLEYİCİ SAÇ MASKESİ

                 Merhabalar, saç bakım ürünü kullanmayı çok sevsem de bazı dönemler az ürün kullanmak adına ürünlerimi sadeleştiriyorum. Çünkü öncesinde bakım yağı, ardından yıkama esnasında şampuan, krem, bakım maskesi ve sonrasında tekrar yağ vs. çok fazla ürün yüklemesi yapıyormuşum gibi geliyor bana. Şimdi hiçbir problem yaşamasam da zamanında dermatit vs. gibi uzun süre geçmeyen çok ciddi saç sorunları yaşamış bir olarak söyleyebilirim ki, sorun yaşıyorsanız ürün çeşitliliğini bir süre azaltmanızı, bırakmanızı öneririm.
                Bu sadeleşme dönemlerinde yıkama esnasınde saç kremi bile kullamadan şampuan ve sonrasında sadece bakım maskesi kullanmayı çok seviyorum. Dipleri yağlı, uçları kuru ve kırılmaya musayit, karakteristik olmayan kıvırcık saçlarımı idare etmek oldukça zorken Loreal Elseve Mucizevi yağ serisinin besleyici maskesi oldukça yatışmış, asi olmayan, akıcı saçlar elde etmemi sağlıyor.










                   Boyalı saçlarımı, saç kremi gibi yumuşatırken, elektriklenmesini de bir nebze alıyor. Saç uçlarındaki kırıkları ısıl işlem yaptığım için engellemese bile, en azından çoğalmasını, kırıkların yukarıya doğru çıkmasını engelliyor.  Yapısı oldukça yoğun olduğu için durularken bir miktar çaba gerektiriyor. Loreal maskelerin daha önce de başka çeşitlerini kullanıp sevmiştim, sevmediğim tek yönü kavanoz şeklindeki ambalajın duştaki kullanım zorluğu. Onun dışında bir sıkıntısı olmayan ürün ve başka çeşitlerini indirimde yakalarsam genelde alıyorum. Bu ürünü de bir indirimde 14 tl. ye almıştım, şu an güncel fiyatını bilmiyorum çünkü 300 ml.lik bu ürün oldukça uzun bir zaman yetiyor. Loreal Elseve mucizevi besleyici yağ saç maskesini, serinin diğer ürünlerini ve markanın başka ürünlerini kozmetik marketlerde bulabilirsiniz.


                Sevgiler......   

6 yorum:

  1. Benim saçlarımda dalgalı çok kırık da var. :( Sürekli ürün değiştiriyorum, aradığımı bulamadım henüz bu ürünü de deneyeyim. :)

    YanıtlaSil
  2. Mucizevi Yağ serisini ben de seviyorum, maske de ilgimi çekti. Saç yapımız birbirine benziyor çünkü Berna'cım :) Güle gül kullan, yazdığın için çok teşekkürler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım serinin neredeyse tüm ürünlerini denedim, bunu da çok sevdim. Sevgiler, öpücükler...

      Sil
  3. Bu ürünü severek kullanıyorum. Ben saç maskelerini saç kremi gibi kullanan gruptanım:)

    YanıtlaSil