27 Mart 2021 Cumartesi

ELIZABETH ARDEN BEAUTIFUL COLOR RADIANCE BLUSH - 09 SUNBLUSH

                       Merhaba, gün geçmesin ki ben bir Elizabeth Arden yazısı yazmayayım. Ama bu kez bir makyaj ürünü, en son ürün yazımda olduğu gibi bu ürünümü de arşiv fotoğrafları dosyamın içinde çok derinlerde buldum. Unuttuğum içeriklerden biriymiş. Bu yüzden rastlayınca hemen yazmak istedim. Aslında fotoğraflar çok iyi, net değil, eski evimde çekmiştim ancak allığı çok sevdiğim için paylaşmak istedim. 



 





                   Pek çok cilt bakım ürününü deneyip ayrı ayrı hepsini sevdiğim markanın bu allığı oldukça uzun zamandır bende. Tahmin ediyorum beş yılı falan vardır. Markanın bu serideki allıkları doğal tonlardan oluşan, yüksek pigmentler içeriyor, bu nedenle fırçaya çok az almanız yeterli. İçeriğindeki optik difüzörler sayesinde kolayca dağıtıp, yüzünüze renk ve şekil verebiliyorsunuz. Kalıcılığı 6 - 8 saat iyi. Yağlı ciltlerde daha az kalıcı. Seride toplam beş renk var. Ana başlıktaki adında ve renginde ışıltılı - güneş ifadeleri kullanılan allığın içinde mikro ışıltılar var evet ama o kadar ince ki sürdüğünüzde çok belli olmuyor ve mat bir gül kurusu tonuna dönüşüyor. Ben aslında çok ışıltılı allıkları seviyorum tabii ama bu allığı görünce tonunu beğenip dayanamayıp almıştım. O gün bugündür severek kullanırım. Özellikle kış mevsimine çok yakıştırdığım bir allıktır. 



  




 
                Yukarıdaki fotoğrafta elimin üzerindeki rengini görebilirsiniz. Evet ışık yetersiz ama mikro ışıltıları da görüldüğü üzere hiç beli olmamış. Dediğim gibi fotoğraflar eski, çok güzel çıkmamış ama yine de fikir verebileceğini düşünüyorum. 
                Ürünün ambalajı ise çok şık. Metal görünümlü parlak akrilik ambalaj adeta ayna gibi. Açtığınızda içinde kocaman aynası sizi karşılıyor. Fırçası zor zamanda iş görür. Dış kenarlardaki çerçeve ve iç kısım ise yine akrilik ama bu kez altın sarısı düşünülmüş. Ben çok yakıştıramam ama altın ve gümüş bir arada burada güzel durmuş. Dış ambalajın ortasında ve içeride allığın ortasında markanın logosu yer almış. 



   




                   Elizabet Arden Beautiful Color Radiance allık serisi 5, 4 gr. ve orjinal sayfasında şu an için güncel fiyatı 27 USD olarak görünüyor. Ben sanıyorum yurt dışından 15 Euro karşılığında almıştım. Markanın cilt bakım ürünleri ve renkli makyaj ürünlerini ülkemizde de bazı online alış veriş sitelerinde görüyorum ama fiyatları gereksiz yüksek. Üstelik çok tercih edilen, pek popüler ürünler de değiller.        
                    Bitirirken bu allık serisinin Amerika' da Oprah Winfrey tarafından kurulan O Magazine dergisi tarafından 2014 yılında ödüle layık görüldüğünü de belirtmeden geçmeyeyim.  

                   Sevgiler........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder