6 Eylül 2021 Pazartesi

SHISEIDO BRONZER - 1 LIGHT CLAIR

                     Merhabalar, kısa bir aradan sonra yeniden buralardayım. Eylül ayı geldi ama ben bütün yaz çok severek kullandığım bir ürünü yazacağım. Aslında çok bronzer insanı değilim ama elimde de birkaç ürün var açıkçası. Bu ürünüm de oldukça uzun bir süredir bende olan ama bronzer kullanmaktan çekindiğim için elimin gitmediği bir üründü. Sonra yeniden bir şans verdim ve inanılmaz sevdim. 



  




















                    Shiseido bronzer, markanın eski seri ürünlerinden biri, ben alalı bir üç yıl kadar olmuştur sanıyorum. Bu nedenle markanın yeni bronz pudra ürününde ambalaj, renk, ton değişikliği olabilir. Bu seride yanlış hatırlamıyorsam üç ton ürün vardı, benimki en açık renk olan bir numara. Bronzer seçminde sanıyorum en önemli konu da bu renk seçimi. Çok uzun yıllar bronzer seçimi ile ilgili hep yanlış ton kullanımlarını örnek oarak gördük. o nedenle bronzer kullanımında hep tedirgin davrandım ben. Oysa bence bronzer tonu cilt tonundan çok az farklı olmalı ki o klasik suratınızda tup patlamış gibi olan görüntü olmasın. 

                 Shiseido bronzer, içinde çok ince, mikro ışıltıları olan, yapısı yumuşacık ama tozutmayan, yüzünüzde çamur gibi durmayan, güzel dağılan bir bronz pudra. Oil free olduğu için tüm cilt tipleri kullanabilir. Sürdüğünüzde yüzünüzde hiç aykırı durmuyor. Olur da elinizin ayarı fazla kaçarsa geniş yapılı temiz bir fırça ile fazlasını alabilirsiniz. İçindeki ışıltıları az olduğu için mata yakın duruyor ve kontur yapmaya da uygun, hatta hatta kahve tonlu bir allık olarak bile kullanabilirsiniz. Ürünün kalıcılığı da çok güzel, baz ile ortalama 6 -7 saat kıpırdamadan kalıyor.

                 Aşağıdaki fotoğrafta elimin üzerinde rengini görebilirsiniz. 



                        Gördüğünüz üzere oldukça açık tonlu br bronzer.

              Ürünün ambalajı da çok güzel. Markanın eski serideki ürünlerinin ambalajları ile aynı şekilde fakat renk bronzer olmasına uygun olarak kahverengi düşünülmüş. Kapağının içinde kocaman bir aynası var. Kapağın dışında ve içinde sağ alt köşede marka logosu ve adı mevcut. Ürünün içinden bir de harika bir fırça çıkıyor. İçinde koyacak yeri yok evet ama fırça tek kelime ile nefis, her türlü uygulamada çok başarılı iş çıkarıyor. 

               Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;



               


    






                 Ürünün miktarı 12 gram ve ben makyaj trendi sitesinden, bir indirimle 100 tl. karşılığında edinmiştim. Ama yukarıda belirttiğim gibi üç yıl olmuştur. Şu an ürün orada bulunmuyor ama başka bazı online alışveriş sitelerinde 200 tl. civarı bir fiyata rastladım. 


               Sevgiler ve mutlu haftalar. 


              Yeni yazılarda görüşmek üzere...... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder