14 Şubat 2022 Pazartesi

BOBBI BROWN LUXE LIP COLOR - 26 RETRO RED

                     Selam, günün anlam ve önemine uygun bir ürün yazısı ile karşınızdayım. Sevgililer gününü kutlayın ya da kutlamayın sanıyorum bir kadının özel günlerde elinin en sık gittiği makyaj ürünüdür kırmızı ruj. Ha özel gün olmasa da daha sık kullanmak lazım aslında, eskiden ben de daha az kullanırken son zamanlarda daha sık kırmızı ruj kullanmaya başladım. Özel bir günü beklememeye çalışıyorum artık yani. Kırmızı tonunu en sevdiğim rujlardan biri ise Bobbi Brown markasının luxe lip color serisinden 26 numaralı retro red.



  







             Bobbi Brown Luxe lip color, markanın eşsiz formülü ile dudakları yoğun bir şekilde nemlendirirken yumuşaklık seviyesini de önemli ölçüde artıran ruj serisi. Gliserin, kalsiyum ve seramid ile nemi tutarak dudak çizgilerinin görünümünü gözle görülür şekilde azaltırken, kuruma, pullanma gibi problemleri de ortadan kaldırıyor. Açıkçası çizgileri ortadan kaldırdığını gözlemleyecek kadar sık kullanmadım ama dudakları nemlendirip, yumuşaklık kattığı bir gerçek. Hatta ruj çıktıktan ya da makyajınızı sildikten sonra bile dudaklarınız yumuşak kalmaya devam ediyor.

            Luxe lip color serisinin yapısı da çok güzel, çok kremsi. Sürerken asla zorlanmıyorsunuz, adeta yağ gibi kayıyor. 26 Retro Red zaten adı üzerinde mavi alt tonlu nefis bir kırmızı ve sürdüğünüz anda müthiş bir enerji ile insanı canlandırıyor. Bu ton ile kendinizi kötü hissetmeniz mümkün değil bence. Ruj tek seferde rengini veriyor, kat kat sürüp yoğunlaştırmanıza gerek kalmıyor. Ben genelde aynı tonda bir kırmızı kalem ile destekleyerek kullanıyorum daha kalıcı olması adına ama burada kalemsiz çektim. Ona rağmen akma, dağılma vs. de yapmadığını belirtmeden geçmeyeyim.

              Ürünün ambalajı da çok şık. Daha önce yazısını yazdığım ve en sevdiğim rujlardan biri olan klasik serideki  rujlardan farklı olarak luxe kelimesine uygun tasarlanan altın sarısı ambalaj göz dolduruyor. Diğer özellikler dış ambalaj vs. markanın klasik özelliklerini taşıyor. 



 


 

              Bobbi Brown luxe lip color serisi 30 farklı renkten oluşuyor ve bu seri paraben, sülfat, fitalat, gluten içermiyor. Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;








                    Ürünün miktarı 3,8 gr. ve ülkemizde güncel fiyatı 420 tl. olarak görünüyor. Ben oldukça uzun zaman önce, sanıyorum üç yıl oldu 120 tl. civarında bir fiyata kendi sitesinden almıştım diye hatırlıyorum. Piyasada elbette ki çok daha uygun fiyata benzerlerini bulmak mümkün. Ancak yine de incelemek istersiniz diye Bobbi Brown online sayfası için tık tık .  Luxe lip color serisine ait bir de You tube uygulama videosu varmış. Onun için de yine tık tık. 

                  Son olarak ise daha önce yazdığım ve hala okumamış olanlar için tonları harika olan iki kırmızı ruj önerisi daha bırakıyorum. Lancome 132 Caprice   ve Tom Ford 38 Nigth Porter


                 Sevgililer Gününüz, Sevgi Gününüz kutlu olsun. Yeni yazılarda görüşmek üzere.....

               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder