4 Şubat 2021 Perşembe

BOBBI BROWN GLOW STICK - BIKINI

                 Yeniden merhaba, bugün aslında bir cilt bakım ürününü yazacaktım ancak İstanbul' da kış ortasında nefis bir bahar havası var. Güneş beni öyle canlandırdı ki havaya ve bu güzel yalancı bahar enerjisine yakışır dediğim bol ışıltılı bir başka ürün yazmaya karar verdim. 

                 Bobbi Brown 2017 yılında çıkarttığı yaz koleksiyonunda, bir stick ürünler serisi çıkartmıştı. Seride allık, aydınlatıcı, fondöten gibi ürünler vardı. Özellikle aydınlatıcı kategorisindeki ürünler - sanırım 5 renkten oluşuyordu - çok sevildi ve koleksiyon kalkmasına rağmen raflarda uzun bir süre daha kaldı. 










              Bobbi Brown glow stick, pembe alt tonlu, pembe - altın, sedefli inci ışıltılarına sahip, çok sıcak ama bir o kadar da doğal duran, güzel bir krem aydınlatıcı. Işıltıları çok ince ama yoğunluğu güzel. Kremsi fomülü de oldukça hafif, hafif yapısı sürdükten sonra, günün ilerleyen saatlerinde bir miktar hafifliyor ancak yine de kalıcı. Ortalama 5 - 6 saat kalıyor. Hafiflediğinde toz aydınlatıcılarda olduğu gibi fırça vs. kullanmadan sürdükten sonra pıt pıt parmaklarınızla dağıtabilirsiniz.   






              Bu ürünü yine benim sevdiğim gibi aydınlatıcı hatta çok açık tenli ciltlerin allık olarak kullabileceği gibi, dudaklarda da kullanmak mümkün. ben fotoğraflamayı unuttum ama ruj olarak kullandığımda da rengini çok beğendim. Hatta ıslak bitişi seviyorsanız bazı renk rujlarınızın üzerine rengini yumuşatmak, ışıltı katmak için parlatıcı olarak bile geçebilirsiniz. 
             Ürünün ambalajı klasik, siyah, akrilik Bobbi Brown ambalajı. Standart asansörlü ruj kabı şeklindeki ambaljın ortasındaki altın sarısı metal çerçeve çok şık bir hava katıyor. Kapağı güzel, sıkı kapanıyor, açılma vs. yapacak türden değil. Çantada, makyaj çantasında vs. kullanmak için çok pratik. Ben özellikle kısa süreli syahatlerimde böyle stick ürünleri kullanım kolaylığı açısından çok çok seviyorum.  Miktarı 9 gr. olan ürün muadillerine göre oldukça iyi bir miktara sahip, oldukça uzun süre kullanılır.  
İçerik listesi ve ambalaj üstü bilgileri ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;




 



              Normal fiyarı 225 tl. olan ürünü markanın ülkemiz sayfasından online olarak birkaç ay önce 90 tl. karşılığında edindim. Şu an için ürün stokta görünmüyor ancak marka çok sık kampanya yapıyor ya da globelde üretimden kalkacak ürünleri sık sık uygun indirimli fiyatla satışa sunuyor. Arada sırada bakmak lazım, böyle güzel ürünlere denk geliyor insan. 


            Sevgiler ve aydınlık günler dileğiyle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder