29 Mayıs 2021 Cumartesi

CHARLOTTE TILBURY POWDER AND SCULPT BRUSH

                           Merhaba, ne zamandır bir fırça yazısı yazmamışım. Markadan daha önce şuradaki göz fırçasını kullanıp yazmıştım. Bugün ise elimde olan diğer fırçayı yazmaya çalışacağım. 






                Fırçamız markanın konik uçlu fırçası olarak geçiyor. Bazı yerlerde bu tip fırçalara mum uçlu fırça da deniyor. Yüze şekil vermek için en ideal tipli fırçalardan. Bu fırça pudra, bronzer, yüz - burun kontürü ve çerçeve uygulamaları için adeta biçilmiş kaftan. Bunların dışında ben bu fırça ile allık ve aydınlatıcı sürmeyi de denedim ve özellikle allıkta da çok başarılı buldum. Aslında aydınlatıcı sürmede de başarılı ancak özellikle şakaklarınız genişse daha iyi duruş sağlıyor. 




   






                  Fırçamız % 100 sentetik kıllardan oluşuyor ancak el yapımı. Kıl yapısı çok yumuşak, ne çok sık kıllı ne de çok seyrek. Ürünü çok güzel alıyor. Toplam boyu 18 cm. ,kıl boyu 4 cm. ve çapı 2 cm. Ferrulesi parlak, metal rose gold dediğimiz pembe altın renkte. Sapı ahşap ve hafif oyuntulu şekliyle ele çok güzel oturuyor. Sap kısmı da markanın ikonik rengi olan lake bordo. 

Ambalaj üstü bilgileri ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;



  






               Fırçanın fiyatı ise orijinal sayfasında 35 Pound olarak görünüyor ama ben önceki fırçamla beraber aynı fiyata almıştım. Benzer türde fırçalar artık bizim ülkemizde de hatta yerli marka olarak, çok daha uygun fiyata mevcut. 


             Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder