19 Mayıs 2021 Çarşamba

WELEDA GRANATAPFEL ( NAR ÖZLÜ SIKILAŞTIRICI ) SERUM

           Merhabalar, yakın zamanda markadan şuradaki ürünü yazıp, çok memnun kalmıştım. Bugün de yaKın zamanda kullanıp bitirdiğim diğer ürünü yazmaya çalışacağım. 





    

               40' lı yaşların başında artık hem geçmişten gelen cilt hasarlarını onarmak hem de gelecek için daha az yıpranmış bir cilt için imkanlar dahilinde antioksidan ürünlere yer vermek gerekiyor. Antioksidan, adı üzerinde hücre içindeki yıpranmayı, oksitlenmeyi azaltıcı, onarıcı ürünlerdir. Kırmızı meyve ve sebzelerin tamamı bu konuda etkiliyken, nar bu çeşitllik içerisindeki en başarılı ürünlerden biri. Narın özellikle çekirdeğinde bulunan çok yüksek orandaki polifenol, stres ile savaş konusunda çok etkili bir madde.  

              Weleda nar özlü sıkılaştırıcı yüz serumu da bu noktada cilt hücrelerini canlandırarak daha sıkı, daha esnek daha yenilenmiş ve yüksek dirençli bir cilt sunuyor. Ben kullandığım süre içerisinde gerçekten de canlı ve netlik verdiğini gördüm. Sıkılaştırma etkisini ise elimde sadece bir adet ürün olduğu için çok az hissettim. Biliyorsunuz bu tür ürünlerde istikrar çok önemli ve gerçekten sağlam bir etki hissedebilmek için 3 - 6 ay devam etmek gerekiyor. Ben sadece bir adet ürün aldığım için gerisini getiremedim tabii. 

              Ürünün yapısına gelecek olursam oldukça akıcı, sıvı kıvamlı, çekmeyi unuttum ama sedefli beyaz gibi açık bir rengi, çok hafif, güzel bir kokusu var. Klasik pompalı ucu kullanım açısından güzel. İki pompa ürün yüz ve boyun bölgesine çok güzel yetiyor. Sürdükten sonra kısa bir süre cilt ıslak kalıyor ve birkaç dakika içerisinde emiliyor. İlk başlarda hafif bir karıncalanma da hissettim. Birkaç kullanımdan sonra o da kalmadı. 30 ml. ürün ortalama iki ay bana yetti.  



  

           Ambalaj üstü bilgileri, içerik listesi ve ürün içinden çıkan prospektüs de aşağıdaki fotoğraflardaki gibi.













              Ürünün güncel fiyatı ise yabancı alışveriş sitelerinde 20 Euro civarında. Ben sanıyorum 8 - 10  Euro arasında bir fiyata edinmiştim. 

             Markanın orjinal sayfasına buradan , ülkemiz sayfasına ise buradan  ulaşıp ürünleri keşfedebilirsiniz. 


            Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder