26 Mayıs 2021 Çarşamba

ESTEE LAUDER LITTLE BLACK LASH PRIMER

                Merhaba, rimel sürmeden önce genelde baz bir ürün kullanmayı uzun süredir alışkanlık haline getirdim.Vazgeçemediğim makyaj ürünlerinden biridir benim için. Blogda yazısı olsun olmasın bu kategoride pek çok ürün denemişimdir. Hatta blogu ilk açtığım zamanlar yine Estee Lauder markasına ait kirpik bazını da şurada yazmışım ( ilk yazılarım çok acemiceymiş bu arada 🙈😂 ). 







             Ürün bildiğimiz kirpik bazlarından biraz farklı olarak siyah renkte. Göz kapağına ve kirpiklere uyumlu fırçası sayesinde göze güzel oturuyor. Ben bazen bu bazı tek başına da kullanıyorum. Fırçanın yuvarlak kısmı ile sürüp ikinci kez sırt kısmı ile tarıyorum. Yapısı güzel ilk başta biraz ıslaktı bu yüzden hafiften birkaç kirpiğimi birbirine yapıştırdı ki bu benim hiç sevmediğim bir durumdur. Ama bu durum üstüne rimel sürdüğünüzde ya da belirttiğim gibi tarama işlemi yaptığınızda düzeliyor. Hele sizin kirpik yapınıza uygun hacim veren güzel bir rimel ile kullandığınızda çok güzel görüntüsü olan kirpiklere kavuşuyorsunuz. 



 

               Ancak şunu belirteyim tek başına rimel gibi kullandığımda normal bir rimel sürülmüş kirpik görüntüsü olmuyor. Daha günlük daha yumuşak ama boyalı, hafif volümlü ve ayrılmış kirpikleriniz oluyor. Asla ama asla, akma, bulaşma, kuruyup dökülme ve alerjik bir durum yaratmıyor.              

Tabii üstüne sürdüğünüz rimel ile de bazın uyumu çok önemli. Bu kısmı ise biraz deneme yanılma yoluyla zamanla buluyor insan. 

Uzun süre kullanıldığında bu ürünün kirpiklere bakım yaptığı da orjinal sayfa açıklamasında yazılmış ancak ben o kısmı henüz tecrübe edemedim. Ürünün ambalajı güzel, açma - kapama mekanizması sağlam. Rengi markanın klasik lacivert rengi ki ben çok beğeniyorum. Kıvrımlı fırçası sayesinde fırça tüpten çıkarken fırçada kalıntı kalmaması da artı puan. 


           Ürüne ait ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;



  




                 Ürün miktarı 6 ml. ve güncel fiyatı 174 tl. olarak görünüyor. Gerçi şu an stok dışı ama sık sık yeniden satışta oluyor. Ben bir set alırken indiriminden faydalanıp 100 tl. karşılığında sepete atmıştım. Ancak piyasada hem çok daha uygun fiyatlı hem de çok başarılı rimel - kirpik bazları var. 


                Sevgiler.....    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder