31 Mayıs 2021 Pazartesi

DKNY BE DELICIOUS FRESH BLOSSOM PARFÜM

                   Haziran ayının ilk yazısından merhaba, havalar artık iyice ısındığına göre hafiften yaz kokularına geçiş yapmak lazım. Sıcak havalarda şekerli, yoğun, tatlı kokuları kullanmayı çok sevmiyorum. Miktarı az tutsanız bile bir süre sonra hele de hareket halindeyseniz terle birleştiğinde hoş olmayabiliyor. Aslında ben sıcak havalarda hiç parfüm bile kullanmadan daha sprey kolonya ya da body splash tarzı hafif ürünler seviyorum. Tabii onları, kalıcılığı çok az olduğu için çok sık tazelemek gerekiyor ama özel bir yere vs giderken de illa bir parfüm lazım oluyor. İşte bugün yazacağım parfüm tam da böyle zamanlara uygun taze, güzel kokulu, ilkbaharı anımsatan hatta sürekli burnunuzda hissedeceğiniz hem hafif, hem kalıcı güzel bir parfüm. 






          Parfümümüz New Yorklu ünlü tasarımcı Donna Karan' ın aslında çok ünlü olan yeşil elma parfümünün versiyonu. Be Delicious yeşil elma yıllar geçmesine rağmen hem güzel kokusu hem de kalıcılığıyla hala popüler. Parfüm bu kadar tutunca tabii flankerleri çıkarmak kaçınılmaz olmuş ve 2009 yılında çiçeksi meyveli bir versiyon olan pembe Be Delicious parfüm piyasaya sürülmüş. Greyfurt, kayısı, vişne, kiraz, kırmızı elma gibi meyve notaları ve gül, zambak, yasemin, odunsu notalar ve sakura gibi çiçek karışımları ile harmanlanmış. Ben sıktığımda ise ağırlıklı olarak, kiraz, vişne, kırmızı elma ve sakuranın karışımını yoğun hissediyorum. Bu güzel açılışın ardından ise birkaç saat sonra sadece kiraz ve sakurayı alıyorum. Silajı güzel, kalıcılığı orta iyi ama ten rengine göre azalmaya müsait çünkü oldukça hafif bir koku ancak ertesi gün giysilerimde ve tenimde kalması da beni şaşırttı. 
          Hatta kokuyu daha önce şurada yazdığım Yves Rocher kiraz çiçeği parfüme de çok benzettim. Ancak Yves Rocher parfümün kalıcılığı çok az. ( Hala bulunuyor mu bilmiyorum, uzun zamandır bir Yves Rocher Mağazasından alışveriş yapmadım ) .  







   

                  Parfümün şişe tasarımı da çok ilgi çekici. Yarım daire yuvarlak şişe üzerine elma formu kapak detayı amorf edilerek verimeye çalışılmış. Bütün olarak bakıldığında duruşu, görünüşü harika ama kullanım kısmında işlevselliğini ben çok başarılı bulmadım doğrusu. Bir kere kapağı çıkarmak inanılmaz zor. Her defasında açmak için kenarından  kanırtmak zorunda kaldım, en sonunda ise bıkıp hiç kapatmadım. Çantada vs. evet belki açılma yapmaz ama yuvarlak hatlarıyla taşımak için de çok uygun değil bence. Şişe tasarımı ile ilgili şöyle bir durum da var yalnız, daha küçük boy şişelerde kapak yok ve atomizer kısmı direkt kapağın üzerinde bulunuyor. Belki de büyük şişede bunu uygulayamadıkları için komple kapak yaptılar. Dolayısıyla küçük boyların kullanımı daha rahat. Belirtmeden geçmeyeyim.  



  

            Sonuç olarak, sıktığınız anda sice cesaret veren, dinamik, caip ama bir o kadar da romantik ve huzurlu olan bir koku arıyorsanız DKNY Be Delicious parfümleri belki denemek istersiniz. Parfümün bu yeşil olandan başka sarı, beyaz, kırmızı ve gold olan birkaç flankeri daha var. Fiyatları da yine klasik yeşil elmaya göre bir tık daha uygun. Ortala fiyat aralığı 250 - 350 tl. olan parfümün ben bu 100 ml. olan boyunu Rossmann Mağazalarından 170 tl. karşılığında edinmiştim. 

         Ambalaj üstü içerik bilgilsi ise aşağıdaki fotoğraftaki gibi;



 


                 Sevgiler.....

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder