5 Mayıs 2021 Çarşamba

CLINIQUE HAPPY HEART PARFUM

                   Yeniden merhabalar, yeni ay, yeni yazı ve ben Mayıs ayının ilk yazısını ancak yazmaya fırsat bulabiliyorum. Günün yazısı ise geçtiğimiz yaz kullanıp bitirdiğim ve çok çok sevdiğim bir parfümün yazısı olacak. 



   






                Clinique parfümler aslında çok ilgimi çekmez. Genelde orta segment olanların silajnı ve kalıcılığını az bulurum. Üst segmentdeki parfümleri ise çok yoğun ve ağır. İlk olarak 2001 yılında klasik HappY parfümü denediğimde de kadın olanından çok erkek versiyonunu çok daha başarılı bulmuş, beğenmiştim. Sonrasında marka 2003 yılında Happy Heart parfümü koleksiyonuna ekledi. İlk başlarda çok ilgi görmeyen parfüm adeta değeri sonradan anlaşılan bir tablo gibi yıllar sonra daha çok sevildi. 

              Adeta bir çiçek buketini paketlemişsiniz gibi hissettiren nefis bir karışım. Ünlü burunlar Cristophe Laudamiel ve Chanel parfümlerin yaratıcı ekibinin en önemli üyesi olan Olivier Polge tarafından yaratılan kokuda mandalina, portakal, salatalık, sümbül, sandal ağacı ve temel orman notaları ve tarçın bulunuyor. Ben sıktığımda ağırlıklı portakalın ve pembe çiçeklerin kokusunu alıyorum. Sanki bir çiçek havuzundaymışım gibi hem taze, hem ferah hem de insanı baymayan, enerji veren nefis bir koku. Sıkar sıkmaz kendinizi temiz hissettiriyor. 

            Kalıcılığını internette az bulanlar olmuş olmasına rağmen ben özellikle temiz cilde kullanıldığında orta - iyi bulduğumu söylemeliyim. Yaklaşık 4 - 6 saatte tazelemeden kalıyor, 8 saate kadar çıkabiliyor. Elbette zaman geçtikçe ilk sıkıldığı gibi yoğun hissedemiyorsunuz ama giysilerinize de hafiften siniyor. Ten rengi ve yaş grubu olarak da her kadına hitap edebilecek joker bir parfüm. Ben alırken tester olmadığı için internetten notalarına bakarak kör alım yapmıştım 

( böyle durumlarda ne kadar kötü olabilir ki diye düşünüyorum 😅). 

        Ürünün şişe tasarımı da bence çok güzel. Çiçek notaları baskın olduğu için karton dış ambalaj çingene pembesi düşünülmüş. Dış amabaljın rengiyle bile enerji veriyor bence. Şişe tasarımı ise çok sade, çok şık. Beyaz şişenin kenar kısımlarında çok hafif pembe gölgeler var. Parlak, metal, gümüş rengi kapak şişe ile aynı ebatlarda yapılarak bir bütünlük sağlanmış. Şişenin üstündeki yazılar yine pembe düşünülmüş.   





                 Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise yukarıdaki fotoğraflardaki gibi. Ürünün fiyatına gelecek olursam 50 ml. boyu için kendi online satış sayfasında 465 tl. olarak görünüyor. Ben geçtiğimiz yıl ekonomik kriz henüz bu kadar hissedilmiyorken bir kapmanya zamanı indirimli olarak 200 tl. karşılığında edinmiştim. Fiyat  - performans kıyaslaması yapacak olursam eğer belki benzer notalardaki ürünler, 100 ml. ' lik bir parfüm için aynı bedel ödenebilir diye dşünüyorum. Ancak belki yine de markanın ülkemiz sayfasına bakıp, ürünleri ayrıntılı olarak incelemek istersiniz. 


            Sevgiler.....     


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder