29 Eylül 2014 Pazartesi

DIVINIA MAKYAJ BAZLARI

                Güneş koruması her mevsim önemli, korumalı makyaj ürünü bulmaksa o denli zor, hem birkaç işlevi bir arada yapacak hem de cildi yorup, üzmeyecek. Tesadüf eseri aldığım ve çok memnun kaldığım 2 ürünün yazısı bugünün konusu. Öyle ki devamını bulamadığım zaman çok üzüldüm, keşke devamı olsaydı, ben artık Watson's raflarında Divinia ürünlerine pek rastlamıyorum ama görürseniz uygun fiyatı ile cebinizi ve cildinizi yormadan deneyebileceğiniz ürünler.
               İlk ürün, uzun adı ile Ultra Light Whitening UV Base - SPF 30;




                 Beyazlatıcı özelliği de bulunan bu makyaj bazı, adeta bir nemlendirici yapısında biz çok iyi anlaştık. Yapısı losyon gibi, kıvamı akışkan, makyaj altında zaten asıl görevi olan baz oluşturma işini güzel yapıyor. Tam bir matlık sağlamıyor ama makyajı tutuşu güzel, kusma vs. yapmadı. Ben makyaj yapmasam da kullanıyorum. Rengi beyaz, hoş, hafif, sürdükten sonra hemen uçan güzel bir kokusu var. Adının içinde geçen beyazlatıcı özelliğine dair bir durum gözlemlemedim.


 
     
                    Ambalajı minicik, kontrollü ürün akışını sağlayan ucu güzel, vidalı kapak kullanımı çantada taşımaya vs.uygun. Kuru - normal ciltlere bence daha uygun. Ben bu mevsimde nemlendirici gibi kullanıyorum çünkü içinde silikon vs. bulunmuyor.
                    2. ürünümüz ise aynı serinin yine uzun adı Ultra Light Tinted UV Base - SPF 30 olan diğer makyaj bazı.



       
                       Bu ürünün yapısı diğerinden daha farklı, sanki yağlı ciltler için daha uygun, bu mevsimde benim alın bölgemde kuruma yaptı, yaz mevsiminde daha iyi sonuç veriyor ve bu mevsimde altına mutlaka iyi bir nemlendirici istiyor. Yapısı çift fazlı, içinde bilyesi var, kullanmadan önce mutlaka çalkalamanız gerekiyor. Renkli bir yapısı var, çok çok sıvı ve akışkan, ben pek çok yönden zamanında çok kullandığım ve memnun kaldığım şu ürüne çok benzettim.




                   Üründe beni rahatsız eden tek nokta ilk sürdüğüm anda aldığım ama sonrasında hemen uçan alkol kokusu. Ambalajı diğer üründeki gibi güzel, her yerde taşımaya ve kullanmaya uygun. Sürdüğünüzde güzel bir aydınlık veriyor, üzerine sadece bronzer veya aydınlatıcı sürerek günü geçirebilirsiniz. Her iki ürününde miktarı 30 ml., hiçbir alerjik reaksiyon oluşturmadılar. Ürünlerin karton ambalajı yoktu, şeffaf akrilik press ambalajları vardı ancak açılmadıkları halde çok yıpranmışlardı o nedenle fotoğraflamak istemedim, içeriklerinde alt sıralarda methilparaben var. Fiyatları 8 - 12 tl. aralığında ama bazı ürünler kasa yanındaki indirim sepetinde 3 tl.' ye kadar düşüyor. Yalnız son kullanma tarihlerine dikkat.
                    Fiyat - kalite performanslarıyla oldukça iyi iş çıkaran ve neredeyse her ürününden memnun kaldığım markanın ürünlerini tekrar raflarda görmek dileğiyle....
         

                    Sevgiler.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder