3 Ağustos 2015 Pazartesi

GIVENCHY ROUGE INTERDIT SHINE - 10 SUN SHINE

                Givenchy rujlar malum efendim çok seviliyorlar. Ben de bugün markaya ait sevdiğim bir ruju anlatmaya çalışacağım. Klasik serinin dışındaki shine serisinden bir ruj. Ben böyle rujları özellikle yaz mevsimine çok yakıştırıyorum. Işıltılarıyla kendimi çok iyi, canlı hissetmeme neden oluyor diyebilirim.










                   Givenchy Shine serisi tamamiyle ışıltılı  renklerden oluşan bir seri. Işıltının yanı sıra içeriğindeki E Vitamini ve Omega 3 ve 6 sayesinde dudakları yumuşacık yapıyor ve kurutmuyor. Parlaklığı sıvı kristal ve inci ışıltıları ile desteklenmiş shine serisi lip gloss türü ürüleri sevmeyen ama görüntüsünü isteyenler için oldukça ideal.
                 Ürünün rengi koyu bir mercan  - kızıl gibi gözükse de dudağa sürdüğünüzde biraz da dudak rengine göre hafif, pembe - şeftali gibi güzel duruyor. Ben ışıltısına rağmen dudakları bebek dudağı gibi gösteren halini çok seviyorum. Kalıcılığı bu tür rujların tamamında olduğu gibi çok değil ancak ruj hafif silindikten sonra dudakta ışıltıları kalıyor. Bendeki renk 10 numara '' sun shine ''. Elimin üzerindeki ve dudağımdaki duruşları aşağıdaki gibi.










                Ürünün ambalajı gri akrilik, shine imajına uygun bir tasarım yapılmaya çalışılmış sanıyorum. Ucundaki minik kurdelesi çok hoş, sempatik. Givenchy shine serisi rujlar 3, 5 gr. ve fiyatı 90 tl. civarında sanıyorum. Şu an bu rujları belki bulamayabilirsiniz, ben bir süre önce yurt dışından almıştım. Givenchy rujların bir de klasik serisine bakmayı düşünüyorum bir ara, umarım kısmet olur.

               Sevgiler.......   

1 yorum:

  1. Rujun rengi çok gözümü korkuttu ama dudaklarında çok hoş duruyor :)

    YanıtlaSil