16 Ekim 2015 Cuma

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER - 10 - TTO KİL MASKESİ

                           Bir süre önce hekim önerisi ile TTO ürünlerinden birkaçını denemiştik. Bugün elimdeki son ürün olan kil maskesi hakkında yazmak istedim. TTO ürünlerinin tamamı kızım için önerilmişti aslında ancak tabii ben de denedim ve ortak fikirlerimizi doğrultusunda ürün tanımlamalarını yapmaya çalıştım.
                     





                       Ürün denediğim TTO ürünleri içerisinde en sevdiğim oldu diyebilirim aslında ancak benim gibi olgun bir cilde yönelik olmadığını düşünüyorum. Bu nedenle ben anlaşamadım ancak kızım sevdi. Nedenlerine gelirsek genç ciltlerin yağını anlık olarak alma konusunda başarılı, gözenekleri küçültme gibi bir durum gözlemlemedim ki benim gözeneklerim geniş kızımda henüz gözenek bile yok ama bol kara noktası var. Kara noktalar üzerinde de bir etki gözlemlemedik. Gözlemlediğimiz tek nokta ferah ( mentollü ) kokusuyla cildi rahatlattığı ve verdiği yumuşatma etkisi oldu diyebilirim.
                      Ürünün yapısı, kıvamı oldukça güzel, adeta koyu bir krema gibi kıvamı var, sürümü, sonrasında temizlenmesi çok kolay. Kızım sadece kara nokta problemi olan T bölgesine ve yanakların burna yakın kısımlarına sürüyor.
                      Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki gibi. Ambalaj üzerinde kırışıklıkları gidermeye yönelik bir etkisi olduğu belirtilmiş ki böyle bir etki görmedim ( ayrıca cildi matlaştırmaya yönelik bir ürün kırışıklığa nasıl iyi gelebilir anlamadım ).
 





                        Ürün miktarı 200 ml. ve plastik bir kavanozda geliyor. Kızım haftada 1 gün kullanıyor ve eski bir allık fırçasını sürmek için kullanıyor. Ürün fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 23.5 tl. idi.
                       Diğer TTO ürünlerine etiket bölümünden ulaşabilir, TTO ürünlerini yetkili eczanelerden edinebilirsiniz.


                      Sevgiler........ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder