2 Kasım 2015 Pazartesi

YVES ROCHER SENSITIVE VEGETAL YATIŞTIRICI FERAHLATICI SPREY

                       Yeni haftanın yeni gününden herkese merhabalar, bugünü konuğu bir süre önce tesadüfen girdiğim YR mağazasında gördüğüm orijinal adı Soothing Face Mist olan yüz spreyi. Ürünün daha önceleri dikkatimi çekmemiş olmasının sebebi sanırım yakın zamanda yeni çıkmış olması. Blogu takip edenler bu seriden daha önce kullandığım toniği hatırlayacaklardır ki oldukça sevdiğim başarılı bir ürün. Yatıştırıcı etkisini gerçekten hissettiren bir tonik.
                     Gelelim bu spreye:






                      İçeriğindeki bitkisel özlerle cildi yatıştırmayı, rahatlatmayı sağlayan bu spreyin ferahlatıcı özelliği olduğu da belirtilmiş ancak ben ferahlamaya dair bir his farketmedim. Yatıştırıcı özelliği ise evet var ancak serinin toniği kadar değil bence. Ürünün belirgin bir kokusu yok, ferahlatıcı olduğunu görünce güzel bir koku bekliyordum ben aslında ( mesela M.A.C fix plus bu konuda tam hayal ettiğiniz ferahlatmayı ve kokuyu sunuyor size ) bu noktada biraz hayal kırıklığına uğradım. Ürünün beğendiğim tarafı ise yumuşatma özelliği oldu.
                    Bu ürünün kullanım önerisi olarak gün içerisinde istenildiği kadar uygulanabilir denilmiş ancak ben yüzüme direkt uygulamak yerine tonik gibi pamuğa sıkararak ve sabah - akşam misel solüsyon sonrasında kullanmayı seviyorum. ister nazikçe sıyırarak isterseniz de tampon hareketlerle uygulayabilirsiniz, sonrasında cilt henüz çekmeden nemlendirici uyguluyorum.






                             Ürün miktarı 150 ml. ve fiyatı hatırladığım kadarıyla 18 tl.  Yves Rocher mağazalarından ve YR online kanalından temin edinebilirsiniz.

                             Mutlu günler dileğiyle.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder