30 Haziran 2016 Perşembe

BİTTİ-GİTTİ # 19 MAYIS-HAZİRAN 2016

                 Merhabalar, geçtiğimiz 2 ay pek yeni ürün yazısı yazamadığım için bitti - gitti serisinin zamanı çabuk geldi gibi oldu. Gerçi yine çok fazla renkli kozmetik yok, malum sıcaklar falan, sadece kaşlarımı boyayıp, güneş kremi sürüyorum diyebilirim. Şimdi bakalım neler bitmiş ?




1 - Farmasi Pure Herbal Şampuan: Açık konuşayım mı Farmasi katalog ürüleri içerisinde benim ilgimi çekmeyen bir marka. Bu şampuanı da arkadaşım hediye getirmişti bana, yalnız beni şaşırttı çünkü bir kaç kez kullandım ve oldukça beğendim. Diğer bitki şampuanları gibi saçı sertleştirmiyor. Temizlemesi, durulanması güzel. Genelde kızım kullandı bunu ve kaşıntı, sd tetikleme durumu vs. yaratmadı.
2 - Ducray Kelual DS: Bir tane daha, SD atak zamanları bizim evin vazgeçilmezi.
3 - Avon Senses Duş Jeli: Bu tanecikli peeling özellikli duş jelleri fena değil. Bana  arada promosyon geliyor. Ben çok vücut peeligi kullanan biri değilim nedense ama özellikle batık probleminiz varsa iyi geliyor.




4 - Nivea Deodorant: Arada değişik markalar denesem de benim için en etkili deodorant kesinlikle Nivea. Dönüp dolaşıp tercihim illa ki Nivea oluyor.
5 - Avon Anew Misel Solüsyon Fena değil sevdiğim bir ürün. Ben bu ürünü yüzüm için değil de göz makyajımı temizlemek için kullanıyorum. Hatta yeni çıkan Garnier argan yağlı temizleme suyuna etkisini ve yapısını çok benzettim.
6 - Neutrogena Yüz Temizleyici:  Blogda özel olarak yazısı yok. Ben bir kaç kez kullandım bu ürünü daha çok kızım kullanıp bitirdi. Bu seri misket limonlu olan sanırım hatta jeli de var ancak ben peelig taneleri olan bu yüz temizleyiciyi pek beğenmedim. Hiç bir temizleme etkisi yok diyebilirim. Yapısını falan Nivea yüz temizleme köpüğüne çok benzettim ben. Sanki kuru ve normal ciltler için daha iyi gibi.


 

7 - Avon Peeling Etkili Mendiller: Tam bloga ayrıntılı yazısını yazacaktım ki vazgeçtim çünkü hiç hoşlanmadım, deli gibi alkol kokuyor, cildimi gerdi ve biraz fazla bastırsam yakmaya başladı. Hatta ben bu ürünü belki Nip + Fab mendillere muadil olabilir belki diye almıştım ama yok. İçinde 60 adet var sanırım, gün aşırı kullanılması öneriliyor. Ben bir 20 tane falan kullanmdım herhalde. Gerçi olumsuz bir reaksiyon oluşturmadı  ama  sinyaler kötüye doğru gitmeye başlayınca hemen bıraktım. Bu yüzden gidiyor.
8 - Avon Anew Youth Revitalizing Serum: Yukarıdaki ürünü ne kadar sevmediysem bu ürünü de bir o kadar sevdim. Hatta bu kadar seveceğimi düşünmediğim için ayrıntılı yazısını yazmadım. En kısa zamanda bir indirime denk getirip tekrar edineceğim. Ayrıntılı yazısını da o zaman yazarım artık.




9 - Loreal Nutri Gold Mucizevi Yüz Kremi: Markanın sevdiğim ürünlerinden biri oldu. Kış ayları için günlük kullanımda oldukça memnun kaldım. Hatta yeni çıkan hafifi formüllü olanı da merak edip aldım. Yazısı gelecek.
10 - Loreal Üç Etkili Jel Krem: Ayrıntılı yazısı gelecek.




11 - 12 - Dalan D' olive El Kremleri: Çok sevmediğim halde stok yapmışım niyeyse. Mini boy oluşları sempatik geldi sanırım. Bunlar da evde son kalanlardı, kullanıp bitirdim.
13 - Sensodyne Diş İpi: Oral - B daha çok seviyorum galiba. Çok sevmedim.
14 - Gratis Tek Kullanımlık Maske: Bu maskelerin tam adını bilen var mı ? Seviyorum ben bu maskeleri, ah bir de düzenli yapsam çok güzel olacak. Özellikle yazın kullanmadan önce buzdolabında bekletiyorum ben bir de sonra tam yatacakken ferah ferah pek güzel geliyor.




15 - Revlon Kalem Ruj: Ben bu ürünün yazısını yazdığım zaman ülkemizde yoktu, sonradan geldi. Elimde 2 farklı rengi vardı, bir tanesini bitirmiştim bu da diğeri. Ancak bir daha bir Revlon dudak ürünü edineceksem kalem rujları yerine  lip butter tercih ederim çünkü bir harikalar.
16 - Estee Lauder Sumptuous Extreme Mascara: Sağolsun EL online, alışverişlerde mutlaka bir mini boy maskara oluyor. bu da fena değil güzel bir ürün ama ben çok büyük bir etkisini görmedim.
17 - Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe: Sevdiğim bir ürün, benim makyaj malzemelerimin demirbaşı adeta. Fiyat performans açısından çok başarılı, ooo ben zaten neler neler yapmıyorum ki, kaş dolduruyorum,  yüz konturu yapıyorum, e daha ne olsun.
18 - Garnier BB Krem: Tek kullanımlık numune, açık ton. Bunca zamandır ilk kez denedim, hiççç beğenmedim. Gerçi bu normal olanı, yağlı - karma ciltler için olanı nasıl bilmiyorum. Yapısı ince, güzel dağılıyor, sürümü kolay tamam ama, önce cildim kustu, sonra akşam makyajımı temizlediğimde yüzümde kaldığı bir kaç saatte bile çenemde biraz pütürcük yapmış olduğunu gördüm.
19 - Loreal Infallible Fondöten: Bir tek kullanımlık numune daha. Bu fondöteni de ilk kez denedim ve beğendim ben bu ürünü, gerçekten çok kalıcı, yoğun kıvamına rağmen güzel sürüldü ve dağıldı, uzun bir süre bozulmadan yüzümde kaldı, gerçi rengi bana 3 ton kadar koyu geldi ama bir şekilde kullandım. Hoş yani indirimde uygun renk bulunup alınabilecek güzel bir fondötenmiş.
20 - Avon Bright Star Fondöten: Bundan daha önce 1 tane daha denemiştim, fena değil, elimde 2 - 3 tane daha var galiba. Kalanları ne zaman kullanırım bilmiyorum, bu mevsimde fondöten sürmem için kutuba gitmem lazım benim.




                       Evet bir bitenler yazısı daha böyle sona erdi. Gelecek bitenler yazılarında görüşmek üzere.....

                       Sevgiler.........      

5 yorum:

  1. Neutrogena markasının ürünleriyle anlaşamıyorum ben :/ Bu zamana kadar pek çok ürününü denedim hiç birinden memnun kalmadım :(
    Bu arada ne çok ürün bitmiş öyle :)

    YanıtlaSil
  2. Ay şu Permenant Taupe'u aldıracaksınız bana sonunda. Gerçi ondan önce hastası olduğum On and On Bronze'u yenilemek istiyorum. Galiba bugün dayanamyıp alacağım ^-^ Yenilerini güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  3. lorelain nutrigold serisini kış aylarına doğru mesela kurban bayramı indiriminde alıp kullanmayı düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  4. 11 numaralı olan dalanla çok büyük aşk yaşamaktayım ben. Farmasi ürünleri keşke katalogla satılmasa, geçen Başak ve İrem'de gördüğüm termal suyu alacaktım, alamadım sırf bu yüzden. Çevremde satan kimse olmadığı için. Bence katalog satışı yanlış bir pazarlama stratejisi. Gün teyzeleri alsın öyle :)))

    YanıtlaSil
  5. Gelsin yeniler baya ürün gitmiş :)

    YanıtlaSil