29 Ekim 2016 Cumartesi

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER 10 - MAYBELLINE BROW SATIN KAŞ KALEMİ

                  Merhabalar, bugün yine pek popüler ama benim anlaşamadığım bir ürünün yorumları karşınızda. Maybelline Brow Satin kaş kalemi ilk çıktığında markanın keşke buraya da gelse dediğim  ürünlerindendi. Sonunda da geldi tabi ama denedikten sonra öyle abartılacak bir yönü olmadığını gördüm.




                  Çift taraflı, asansörlü kalemin bendeki rengi Dark Blonde ( numara olarak hatırlamıyorum 2 olabilir ). Rengi benim için biraz açık olsa da zaten toplamda 3 rengi var diye hatırlıyorum ve benim açık tenime en uygun renk buydu.
                 Uçlardan biri ince uçlu bir kalemden oluşurken diğer tarafta sünger bir aplikatör var ve kapağın iç kısmındaki far ile bir birliktelik oluştıruyor. Ben önce ince tarafıyla kaşlarımın boşluklarını dolduruyorum ve bunu küçük, kısa çizgiler halinde yapmaya çalışıyorum. Bu noktada anlaşamadığımız kısım kalemin yapısının çok sert oluşu, öyle ki rengini çok zor veriyor. Ve bir miktar sert darbeler halinde çizgileri yapmaya çalıştığımda da zaten az olan kaşlarım daha boyama aşamasında tek tük dökülüyor.




                          Ardından sünger aplikatörlü kısım ile kaşlarımın tamamının üzerinden hafifçe geçiyorum. Rengin cildimle uyumu doğal duruyor, kalıcılığı da fena değil, akma vs. yapmıyor ama sünger aplikatörün şeklinin yuvarlak olması nedeniyle sürerken çok zorlanıyorsunuz ve kaşların dışına taşmaması imkansız. Sanki yuvarlak değil de, yatay, kesik uçlu bir aplikatör daha iyi kontol edilebilirdi.
                       Kısacası biz bu kaş kalemi ile anlaşamadık. Ben Alix Avien, Avon ve hatta H&M kaş kalemini bile bu kalemden daha çok sevmiştim.

                      Sevgiler......

7 yorum:

  1. Bu kaş kalemine defalarca bakıp sert diye bıraktım.Son baktığım yerde gayet yumuşak bulunca aldım ancak uygulamaya başladıktan sonra benimki de sertleşti.Hatta zaman zaman durduk yere minik minik kırılıyor.Bu kadar ince uçlu olması çok iyiydi ancak tekrar alacağımı hiç sanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, piyasada uygun fiyatlı çok daha güzel kaş kalemleri var....

      Sil
  2. indirimlerde sürekli elimin gittiği ama bir türlü cesaret edip alamadığım bir üründü. Şuan çok kararsız kaldım :(

    YanıtlaSil
  3. Yok sert kalemlerle ben de anlaşamıyorum pazarda xp nin kaş kalemini bulup denemiştim ı kadar sevdim ki yedek aldım gidip 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli, macera aramaya gerek yok. Zaten 3 tel kaşım var onu da sert kalemlerle dökemem....Sevgiler canim....

      Sil
  4. Ben kullanıyordum aslında kalem kısmını ama sonra içten kırıldı ve sürememeye başladım. Süngerli kısmı fena olmasa da çok yapay duruyor bence. Sanırım çok sevmedim. Zatem microblading yaptırıp kurtuldum kaş boyama işinden, mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o microbladin, yaptıracağım ama işinin ehli birini bulmam lazım....

      Sil