8 Aralık 2016 Perşembe

LOREAL MUCİZEVİ YAĞ DENGELEYİCİ GÜNLÜK YÜZ BAKIM YAĞI VE CİLT GÜZELLEŞTİRİCİ GÜNLÜK BAKIM KREMİ - HAFİF DOKU

               Merhabalar, yani şu ürünlerin yazısını yazmak günlerdir kısmet olmadı ya haydi neyse, sonunda bugün blogger başına oturabildim.
              Daha önce Nuri Gold Mucizevi Yüz Bakım Yağı ve Günlük Bakım Kremi, ürün yazılarını yazmış ve görüşlerimi belirtmiştim. Ben o ürünlerin yazısını yazdıktan sonra marka serinin birkaç çeşit ürününü daha çıkarttı ve ilkbaharda market raflarında yer aldı. Ben ilk serinin kremini çok beğenmiş, yüz yağı ile çok iyi anlaşamamıştım. Ancak karma - yağlı ciltler için olan hafif formüllü olanı görünce merakıma yenilemeyip edinmiştim. Kullandıktan sonra günlük kullanım için seriyi o kadar beğendim ki, nemlendirici kremden 2. kavanozum bitmek üzere......
             Şimdi gelelim ayrıntılara;


 





                 Nemlendirici krem, yapısı itibariyle oldukça hafif, su bazlı ve jel benzeri yapısı sayesinde cilt tarafından hemen emiliyor. Sürerken köpük gibi hemen yayılıyor. Karma cildimde makyaj altında çok güzel duruyor, kusma vs. yapmıyor. Ancak cildinde, özellikle kış aylarında bölgesel kuruluk gibi problemler yaşayanlar için nemlendirmesi yeterli gelmeyebilir. Bütün yaz oldukça memnun kalarak kullandım. Şu anda da mevsim kış olmasına rağmen hala nem vermesi bana yetiyor, önümüzdeki günlerde ya da yaşadığınız yerdeki iklim şartlarına bağlı olarak durum değişebilir. Hatta market raflarında ben bir de ''yoğun gece kremi'' versiyonunu gördüm. Kuru ciltler için daha uygun olabilir.
               Diğer seriden farklı olarak kavanoz kapağının rengi hoş bir mavi - yeşil, aynı renk tonu yüz yağının damlalıklı kapak kısmında da kullanılmış.
             Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi;








           Sırada hafif fomüllü, dengeleyici yüz yağı;












                    Dengeleyici yüz bakım yağı, diğer seriden farklı olarak kullandığım ilk andan itibaren gerçekten hafif fomülünü hissetiriyor. Diğer formülden daha kolay emiliyor. Benim tüm yüzüm ve boyun bölgem için 7 - 8 damla yeterli oluyor. Avucumun içine damlattıktan sonra iki elimle yağı biraz ısıtıp yüz ve boynuma uyguluyorum. İçeriğindeki 8 bitki özü sayesinde hemen rahatlatıcı etkisini görüyorum. Kokusu çok hoş bir bitki karışımı gibi, ben böyle bitter herb kokulardan çok hoşlandığım için hiç rahatsız olmadım, siz sevmiyorsanız belki rahatsız edici olabilir. Kokunun kalıcılığı çok uzun sürmüyor, cilt tarafından emildiğinde kokusu da gitmiş oluyor.
                Kullandığım süre içerisinde diğer serideki yağ gibi bir etkisi ( alın bölgemde hafif pütürcükler oluşmuştu ) olur mu acaba? diye biraz tedirgin yaklaştım ama neyse ki öyle bir durum oluşmadı ve bu durum yağı daha çok sevmemin nedeni oldu diyebilirim. Ancak ben yine de karma cildim için haftada 2 - 3 den fazla kullanmıyorum.
              Yağın dengeleyici özelliğinden  ise çok bir beklentim yoktu ancak dengeleme özelliği de beni şaşırttı diyebilirim.
             Bu yağ ile diğer yağ içeriğinde Lavanta, Biberiye ve Papatya ortak. Diğer fomülde gül vs.  içerikler bulunurken, hafif fomüllü olanda limon vb. içerik bulunuyor.
            Benim yağı kullandıktan sonra cildimde fark ettiğim ve sevdiğim en büyük durum ise cildime müthiş derecede verdiği rahatlama hissi. Yalnız yine de kıl - tüy alım işlerinizden sonraki birkaç günde uygulamanızı önermem.
           Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi;










                     Nemlendirici miktarı 50 ml. ve yüz yağının miktarı 30 ml. Yapı ve kullanım itibariyle yağ daha uzun süre yetiyor. Her iki ürünün de fiyatı 30 tl. civarında. Ancak indirimleri takip ederek % 50 oranında  uygun fiyata edinebilirsiniz.

                    Sevgiler.......

6 yorum:

  1. Ben de bu serinin gece kremi ve dengeleyici yağını kullanıyorum; hatta şöyle, yağ ve kremi karıştırıp gece yüzüme sürüyorum; yumuşacık oluyorum sonra da... bayıldım!! O gece kremi maske gibi de kullanılıyor; bazen de daha kalın tabaka sürüp yatıyorum. Çok sevdim bu seriyi, sen de güle güle kullan cnım. Öperim!

    YanıtlaSil
  2. Bende de serinin klasik olan yağı var, oldukça memnunum uzun süre de gidiyor. Serinin gece kremini ise Başak'ın tavsiyesiyle aldım fakat henüz başlamadım. Umarım ondan da aynı derecede memnun kalırım.
    Bu bahsettiğiniz yağı da blog ortağım Ece'ye söyleyeceğim, sebum dengeleme özelliği çok güzelmiş.
    Ellerinize sağlık,
    Sevgiler.
    Zeynep

    YanıtlaSil
  3. Uzun suredir akne kizariklik problemi yasiyordum bircok doktora gittim ama tedaviler ise yaramadi ama gecen sene gittigim doktor bende roza oldugunu soyledi ve roacctune tedavisi uyguladi suan cildimde asiri sivilce kizariklik dokulme yok ama ara ara ataklarim olusuyo bu ataklari sizce nasil gecirebilirim etkisini nasil azaltabilirim. Ve hangi kozmetik urunleeini kullanabilirim makyaj yapmayi cok seviyordum ama bu hastalik ortaya cikinca korkudan yapamiyorum daha kotu olur diye. 13yasindan beri cilt sorunlari yasiyorum suan 19yasindayim uzun zamandir ilk defa deri gorunumune sahip oldum diyebilirim kizarikliklar kabartilar vardi hep yardimci olursaniz sevinirim simdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cyrene ve ren skincare markaları bence. Yorumları da çok olumlu.

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Kokusu çok rahatsız etti beni ama verdiği hissiyatı anlatamam 😄

    YanıtlaSil