31 Temmuz 2017 Pazartesi

BOBBI BROWN SHIMMER BRICK COMPACT - PINK

                  Merhabalar, uzun zamandır bir ten ürünü yazısı yazmamıştım. Gerçi artık bu tip kompakt ürünlerin modası geçti, yerini likit aydınlatıcılar aldı, ıslak makyaj moda olduğundan beri ürünler ve yapıları da çok değişiklik gösterdi ama ben bu ürünü çok sevdiğim için yine de yazmak istedim. Bobbi Brown Shimmer Brick  Compact serisi  şimdi yeni versiyonları olsa da aslında oldukça eski ( ama benim için asla eskimeyen ) bir seri. Seriye ait daha önceki ürünümün yazısını okumak isterseniz tık tık lütfen.








                   Shimmer brick serileri çok amaçlı hem göz hem de yüz makyajında kullanılabilen bir ürün. Tonları çok açık pembeden orta ton pembe ve rose gold diyebileceğim renklerin karışımından oluşuyor. Hep birlikte harmanlanmış hali allık olarak da çok güzel duruyor. Verdiği taze ve canlı ifadeyi çok seviyorum. Kalıcılığı orta - iyi, baz vs. üzerine kullandığınızda uzun süreler size eşlik ediyor. İlkbahar ve yaz aylarına çok yakıştırdığım bir aydınlatıcı tonu.




                 Fotoğraflarımda mekanın ışığı kötü olduğu için renkler biraz koyu çıkmış olsa da elimin üzerinde tam rengini vermeye çalıştım.




                Ben ürünümü oldukça uzun bir süre önce çok sevdiğim bir arkadaşımın blog satışından aldığım için karton ambalajı yok. Sadece arka etiket bilgilerinin olduğu kısmın fotoğrafını ekliyorum.
                Bobbi Brown ürünlerine tüm Bobbi Brown mağazalarından, büyük mağazalardaki standlarından ve internet sitesi  üzerinden ulaşabilirsiniz.

                Sevgiler.........  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder