31 Ağustos 2017 Perşembe

BİTTİ-GİTTİ-26-TEMMUZ-AĞUSTOS 2017

                    Merhabalar, geçtiğimiz iki ay nasıl geçti anlamadım, ben oldukça yoğun günler geçirdim. Haliyle bu koşturmacalar içererinde de bir hayli ürün bitirdim. Ürünlerin bazıları geçtiğimiz iki ayda bitmedi aslında, kıştan kalan ürünler de var. Bakalım neler bitmiş;




1-2-3: Organix Provitamin şampuan ve saç kremi: Şimdiye kadar kullandığım Ogx şampuanlar içerisinde en beğendiğim seri oldu diyebilirim. Sırada yağlı saçlar için olan yeşil seriyi denemek istiyorum ama indirimde falan denk gelirsem yine bundan da alır stoklarım.




4- Bioderma Atoderm duş jeli: Sevdiğimiz bir ürün, ailecek kullanıyoruz. Özellikle alerjik ciltler memnun kalacaktır. Bir daha ki sefere intensive olan versiyonunu almayı düşünüyorum.
5- Bioderma Sebium Temizleme Jeli: Ben blogda özel olarak yazısını yazmadım ama pek çok blogda zaten var. Biz de çok memnunuz yine ailecek kullandığımız ürünlerden. 500 ml. lik ambalajlar çok uzun süre gidiyor zaten. Yeniden alabilirim.




6- Yves Rocher Nemlendirici Tonik: Yine özel olarak bloga yazmadığım bir ürün. Fena değil bana bir indirimde alışveriş yaptığımda hediye gelmişti. Şu an başka bir favori ürünüm var, sanırım bir daha almam.
7- Garnier Göz Makyaj Temizleyici: Evet çok tartışmalı bir ürün daha seveni de çok sevmeyeni de. Ben denemek için merak edip almıştım. Açıkçası çok çok bayılmadım ama kötü bir ürün de değil. Gözlerimde alerjik reaksiyon, yakma vs. yapmadı. Yine başka bir favori ürün kullanıyorum. Ama bu ürün de uygun fiyatı ile alınabilir.




8- 9- Isana Duş Jelleri: Sanırım ben artık Isana duş jelleri ile tüm ilişkimi keseceğim. Hemen hemen her çeşitini denedim, uygun fiyatları ile alınabilirler ama sanırım ben yine başka ürünler deneyeceğim.



10- Miniso Yüz Spreyi: İşte çok sevdiğim bir ürün, adeta kısa sürede favorim oldu, neredeyse tüm yaz mevsimini bununla geçirdim. Şu ana kadar kullandığım termal sular dahil tüm yüz spreylerinden başarılı. Ayrıntılı yazısını yazarım..
11- Loreal Saç Güzelleştirici Krem: Favori ürünlerimden biri daha, yenisini aldım bile.
12- Nip + Fab Peeling: Favorilerimden, bir tane daha bitti, yenisi çoktan alındı.




13- Isana Asetonsuz Oje Temizleyici: Markanın sevdiğim ürünlerinden biri oldu. Özellikle seyahatler için vs. oldukça ideal, gerçi içerisindeki temizleyici biraz çabuk uçtu ama fiyatı uygun sayılır ( 7 tl. ), tekrar alınabilir ürünler arasında.
14- Avon ayak kremi: Kısaca ayak kremi diye yazdım ama tabii orijinal yazısında da belirtmiştim oldukça değişik bir formülü var. Sanırım artık yoktur ama denk gelirseniz alın ya da benzerlerini piyasada denk gelirseniz kaçırmayın. Ayakları çok güzel yumuşatıyor. 






15- Dolce Gabbana Parfüm : Çok sevdiğim kokulardan birisi, blogda ayrıntılı yazısı var, 2' li kofre idi, 2.si bitti, belki yeniden alırım. 
16-Yves Rocher Naturelle Parfüm : Markanın ilk kez denediğim kokularından biri, yazısı gelecek. 
17-Guess Girl Parfüm : Tam bir genç kız kokusu, bunun da ayrıntılı yazısını yazacağım. 
18-19- Zara Parfümler : Denemek içi küçük boylarını almıştım, küçük boy parfüm zaten çok seviyorum, çantada vs. taşımak için çok iyi oluyor, bunları da oldukça beğendim, kalıcılıkları hiç de fena değil, 30 ml. ve fiyatları 20 tl. 

         Evet geçtiğimiz 2 ayda bitirdiğim ürünler böyleydi, bu kez performansımı ben de beğendim. Yeni ürünlerde görüşmek üzere.....
         Sevgiler........  

1 yorum:

  1. Merhabalar blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım:) bıoderma yıkama jeli çok başarılı gerçekten bende severek kullanıyorum. Teşekkürler. Blogum ilginizi çekerse banada beklerim sevgiler ...

    YanıtlaSil