25 Ocak 2018 Perşembe

LUMENE NORDIC NUDE LIGHT REFLECTING BLUSH - NO : 1

               Yeniden merhabalar, neredeyse Ocak ayı bitmek üzere, ben yeni yılın ik yazısını daha yeni yazabiliyorum. Önce mevsim yorgunluğu ardından özel işlerin yoğunluğu ve sonunda kaçınılmaz grip. İyi olmaya çalışıyorum ve kısa istirahat hali sonunda yazımı yazabiliyorum.
                Bu arada, yeni yılınız tekrar kutlu olsun, umarım güzel gidiyordur. Yıl boyunca da aynı performansı bekliyoruz değil mi 2018!
                Gelelim bugün ki yazımızın konuğuna; yeni yılda kısa bir ziyaret için yurt dışına çıkmıştık. Çok bilinen bir yer - ülke değil Estonya - Tallinn, eşimin daha önce iş için pek çok kez gitmesi ve çok güzel bulması nedeniyle bu kez kızım ve ben de peşine takıldık.
                Tabii ben gitmeden önce kısa bir kozmetik ön araştırması da yaptım. Ben böyle değişik yerlere gittiğim zaman bilinen markalardan çok, o bölgeye ait özel ürün ve markalardan ürün almaya çalışıyorum. Kısa araştırmam sonucu Baltık ülkelerinin en popüler markalarından bir olan Lumene, karşıma çıktı. Marka, aslında bir Finlandiya markası ama tüm Kuzey Avrupa ülkelerinin tamamında bulunuyor. Mağazalardaki Lumene standı tabii çok geniş, cilt bakım ürünleri, vücut bakım ürünleri gerçekten çok iyi görünüyordu. Renkli kozmetik skalası çok geniş, makyaj fırçaları vs. ürün çeşitliliğini çok çok beğendim. Standdan benim seçtiğim ürün tabii ki bir aydınlatıcı - allık sever olarak ise bu güzel allık oldu.












            Ürün klasik bir ışıltılı allık aslında. Bu seride 4 renk var ve hepsi ışıltılı. Sanıyorum bir de normal seri allıklar var ki 3 ton ve daha mat renklerden oluşuyor. Yapısı orta, dağıtması güzel, bu renk açık bir şeftali tonu, ışıltısı benim sevdiğim gibi oldukça parlak. Sürerken çok tozutma yapmadı ama üst kısım aşındıkça durum ne olacak bilemiyorum. Kalıcılığını çok beğendim, 6 saate kadar benim yüzümde bozulmadan kaldı.




       Yukarıdaki fotoğrafta elimin üzerinde rengini fazla belli edemesem de az - çok bir fikir verebilmişimdir umarım. Ambalaljı çok farklı - özel bir ambalaj değil. Klasik gümüş rengi akrilik bir ambalaj, neyse ki kapak sağlam ve pan kısmı oynamıyor. Markanın diğer tüm ürünlerinin ambalajlarında da  renk olarak genelde beyaz, gümüş rengi hakim. Sanki bu soğuk ve karlı iklimin tasarıma etkisi gibi. Mesela rujların ambalajı beyaz.       






           Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi için yukarıdaki fotoğrafları ekledim. 2. fotografta jelatinin altında da birşeyler yazıyor tabii de ben kaldırmaya çalışırken yırttım.                         

              Lumene ürünlerinin tamamı ve bu allık  hakkında ayrıntılı bili edinmek isterseniz linklere tıklamayı unutmayın lütfen. 
              Gelelim fiyat konusuna, işte bence bu konu  biraz karışık. Dövizin ülkemizde artışı nedeniyle yurt dışından alış veriş yapmak mantık dışı oldu. Ancak TL ile kıyaslayıp, çevirmeden,  bulunduğunuz ülkeye göre fiyat değerlendirmesi yaptığınızda makul olduğunu görüyorsunuz ( Tabii bu durumda yine her ürün için geçerli değil ). Ben ürünü Stockmann Mağazasından aldım ki büyük eczanelerdeki standlarda da aynı fiyattı, normal fiyatı 25 Euro, ancak yeni yıl nedeniyle 19 Euro  karşılığında edindim.  

Getirmek biraz sıkıntılı olabilir belki ama damlalıklı şişelerdeki likit aydınlatıcılar ve C vitaminli serideki birkaç cilt bakım ürünü eşimin bir kez daha oraya gitmesini bekleyecek sanıyorum. 
Estonya ve Kuzey Avrupa ülkelerindeki değişik marka ve kozmetik ürünlerini incelemek isterseniz şuraya da Şöyle bir link bırakayım. 

Sevgiler.......

2 yorum:

  1. Öncelikle ben de senin yeni yılını kutluyorum Berna'cım :) Ayrıca çok geçmiş olsun! Talinn benim çok merak ettiğim yerler arasında, umarım bir gün gezme fırsatı bulurum! Ben de aynen senin gibi, yurt dışına çıktığımda, yerel markaları araştırıp onları denemeye çalışıyorum. Bu allığın hem görünüşünü, hem de rengini çok beğendim. Güle güle kullan, çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkür ederim. Umarım en kısa zamanda Tallinn'i ziyaret etme fırsatı bulursun. Sevgiler, öpücükler benden....

    YanıtlaSil