19 Şubat 2018 Pazartesi

YVES ROCHER NATURELLE EDT

              Merhabalar, yeni haftaya yine güzel bir ürün, bir koku ile başlamak istedim. Yves Rocher Naturelle parfümü geçtiğimiz yılın yaz aylarında severek kullanıp bitirdim ve bitti - gitti yazılarından birinde de yazmıştım.






                Yves Rocher Naturelle parfüm, tabii parfüm diyorum ama edt kategorisinde bir koku, tonlarını çok sevdiğim taze, hafif günlük olarak çok rahatlıkla kullanılabilecek bir koku. Yasemin, limon, bergamot, manolya, lavanta gibi çiçek ve bitki özlerinin karışımdan oluşuyor. Sıktığıız anda insana kendini rahatlamış hissettiriyor. Bana  Dolce & Gabbana Light Blue parfümü de biraz hatırlattı. 
               Koku ile anlaşamadığım tek nokta, hafif oluşu nedeniyle benim tenimde çok kalıcı olmaması. Çok kalıcı olmayınca da insan ister istemez fiyat - performans kıyaslaması yapıyor. Bu noktada fiyatını biraz fazla buldum, neyse ki ben bir indirimde aldığım için biraz da olsa kendimi avutabiliyorum. Ancak yine de çok temiz ve güzel bir koku olduğu için markanın önerebileceğim kokularından.
             Şişe tasarımı ise yine çok çok güzel, renkler mavi - yeşil benim için harika diebileceğim bir birleşim. Kapak problemi yok.
             Yves Rosher mağazalarında tester ürünleri her an koklama - deneme imkanı bulabiliyorsunuz. Markaya ait en sevdiğim durumlardan biri de bu diyebilirim. Ve  tabii özel günlerde ya da kişiye özel, sürekli indirim olabiliyor.



 
                          Yves Rocher Naturelle EDT, 75 ml. ve şuan ki fiyatı 135 tl. Ambalaj üstü bilgileri ise yukarıdaki fotoğraftaki gibi.

                          Sevgiler ve mutlu haftalar dileğiyle......

                              

1 yorum:

  1. Light Blue'yu çok severim, kesinlikle aklımda olacak bu koku. Zaten notalarına da bakınca, sevmemem imkansız gibi duruyor. Benim tenim açık sayılır; belki daha kalıcı olur gibi de bir umudum var :))) Sevgiler Berna'cım!

    YanıtlaSil