7 Ocak 2019 Pazartesi

OGX NOURISHING + COCONUT MILK ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ

             Yeni yılın ik yazısından merhaba, yeni bir yıla daha umutla ve güzelliklerle bakmak çok güzel. İlk yazım, benim çok sevdiğim OGX şampuanlardan  hindistan cevizi sütlü şampuan ve saç kremi. Markadan yeni bir seriyi daha kullanmış, deneyimlemiş olmak çok memnuniyet verici.






                      Esasen bu seri bukleli saçlar için, saçınızı  kırılmaları önleyerek nemlendirmek ve güçlü hale getirmeyi hedefliyor. İçeriği egzotik hindistan cevizi sütü ve yumurta proteinleri ile zenginleştirilmiş.
                      Ben kullanırken  de oldukça severek kullandım. Hoş kokusu ve yapısı ile gerçekten de esnek hale getirdiği, kıvırcık saçlarımın bu süreçte daha yumuşak olduğunu hissediyorum. Şampuanla ilgisi var mı bilmiyorum ama hafiften bir uzama belirtisi de gösterdi. Kokusu buran buram hindistan cevizi ve duş - banyo sonrası neredeyse 24 saate kadar kokusu kalıyor. Ben ki hindistan cevizi kokusu sevmeyen biriyim ama bayıla bayıla kullanıyorum. 
                   Şampuan hafif sedefli, şeffaf renkte, saçı temizleme hissi güzel, saçtan rahatlıkla arınıyor. Saç kreminin ise rengi mat beyaz, yie güzel durulanıyor. Saç kremi iie ilgili tek kritiğim ise yumuşatıcılığının biraz az olması gibi. Yani ben çok çok daha fazla yumuşatan güzel saç kremleri kullanmıştım. Ya da diğer serilerin saç kremlerinden daha çok yumuşatanlar vardı diyebilirim. 
                  Hep söylediğim gibi Ogx şampuanlar, paraben, sülfat vs. içermediği için nispeten market şampuanlarına göre temiz. Ve ambalajları ile ilgili söylediğim şey de acilen özellikle saç kreminin başaşağı kutu versiyona geçmesi. Bu tombik kutular elbette çok sevimli, çok güzel marka ile özdeşleşmiş ama bitmeye yakın içinden akması zor oluyor, ters çevirdiğiniz zaman da durmuyor falan. Tek derdimiz bu olsun değil mi.
                 Ogx şampuanlar 385 ml. ve 60 tl. civarında fiyatları var. Kozmetik marketler indirime girdiğinde % 50 fırsatlarının değerlendiribileceği nadir ürünlerden. Alırken 2 şampuan ve 1 saç kremi şeklinde aldığım zaman oldukça uzun bir süre kullanıyorum.
                 Ogx şampuanlardan deneyeceğim birkaç seri daha var, sonrasında tolu bir yazı da yazmayı planlıyorum.

                 Yeni yılda yeni yazılarda görüşmek üzere.....

                 Sevgiler......       
                       

2 yorum:

  1. Ogx şampuanları sayende epeyce tanıdık Berna'cım, teşekkür ederiz :) Saçıma bioform yaptırdıktan sonra aklımda olsun (aylardır söylüyorum, hala yaptıramadım ama olsun) :))) çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Uzun süredir saçıma ve saç derisine en iyi gelen şampuan olunca her çeşitini denendim, umarım bıktırmamışımdır zira elimde yazacağım birkaç seri daha var. Sevgiler benden canım.

    YanıtlaSil