29 Mart 2019 Cuma

M.A.C FROST LIPSTICK - PLUM DANDY - A 36

                Yeniden merhabalar, bugün benim çok sevdiğim bir M.A.C ruj sizlerle birlikte olacak. Kendisi benim farklı rengiyle uzun bir zamandır severek kullandığım bir ruj. Yazısını yazmak bugüne kısmetmiş.  Açık konuşayım markanın çok bilinen, popüler rujlarını, renklerini kozmetikle az - çok ilgili herkes biliyordur. Onlar da elbetteki çok güzel renk ve tonlardan oluşuyor ama bence hepsi uygun fiyatlı ya da değil diğer markalarda da olabilecek renkler.


  









                   M.A.C rujlar genel yapı olarak oldukça kremsi ve sürümü iyi olan, rengini güzel veren rujlar. Kalıcılıkları ise, mat, saten, sheer ya da frost ( eskiden sedefli derdik ) bitişlerine göre değişse de genelde orta - iyi seviyedeler. Plum Dandy A 36, pembe tonların içinde ışıltılı kahve - bronz tonları barındıran benim için harika ve bir o kadar da ayrıcalıklı tonda ruj. Yani biribiriyle alakasız gibi görünen bu iki rengi çok güzel harmanlayarak, uyumlu, klas ve ışığa göre bazen açık bazen koyu durabilen, hafiften de dudakları dolgun gösteren bir renk yaratmışlar.
                 Plum Dandy A 36 permanent yani sürekli - kalıcı olan bir ürün olmasına rağmen, zannediyorum diğer popüler renkler kadar ilgi görmediği için, her mağazada bulunmuyor. Yani birkaç M.A.C mağazasına bakmanız gerekbilir. Ben ilk olarak bu ruju yabancı bloglarda görüp sonrasında bulmak için 2 - 3 mağaza gezmiştim diye hatırlıyorum.
               

      








                Yukarıdaki fotoğraflarda elimin üzerinde ve dudağımda farklı ışıklarda rengi göstermeye çalıştım ama rengi ve içindeki yansımaları tam görmek istiyorsanız M.A.C mağazalarına uğrayıp rengi bir görün derim.









                   M.A.C Rujlar 3 gr. ve sanıyorum şu an son gelen zamlardan sonra 100 tl. civarında fiyatı var. Yani bir zamanlar neredeyse yarı fiyatına alabiliyorduk diyip bitiriyorum.
M.A.C ruj ve diğer ürünlerine mağazalardan ya da mağazalarda denedikten sonra yanında bazı küçük hediyeler veya kampanyalı ürünlerle online olarak ulaşabilirsiniz.

                 Sevgiler........


               Unutmadan  küçük bir not ekleyeyim, birebir görerek aldığınız her renkli kozmetik ürününün karton ambalaj ve içini aynı anda renk no vs. olarak kontrolünü yapmayı unutmayın. Bazen karton ambalaj içine yanlış ürün konup, karıştırılyor ve açıp bakmadan kullanıldığında değişim vs. yapılmayarak, geri dönüşü olmayan zor bir durum oluşuyor.   

4 yorum:

  1. Yalnız gerçekten hiç duymadığım ve rengi çok ilginç bir rujmuş! Metalik rujları kendime hiç yakışıtıramadığım için mağazada da ilgimi çekmemiş; ama içindeki altın-bronz yansımalara bayıldım!! Güle güle kullan Berna'cım!!

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı bir renk ama benzerleri var elimde bunun..

    YanıtlaSil
  3. E harikaymış o zaman, bi ara marka ve no alayım senden. Çok sevindim, benzerleri olduğuna. Teşekkürler..

    YanıtlaSil