28 Mayıs 2020 Perşembe

CeRaVe MOISTURIZING CREAM

                     Yeniden marhabalar, bugün uzun zamandır merak ettiğim ve tam da cilt kuruluğunu çok fazla yaşadığım bu karantina günlerinde iyice tecrübe etme fırastı bulduğum bir üründen bahsedeceğim. 


 


                   Marka birkaç yıl önce ülkemiz pazarına girdi ve bir süredir de promosyon çalışmaları yapılıyor, pek çok influencer sponsorlu paylaşım yapmıştı zaten, görmemiş olmanız imkansız ( Bu arada bu ürün sponsorlu ürün yazısı değil, şahsi olarak aldım ). Marka ülkemize yeni girdi dedim ama kuruluşu da çok eski değil, ürünler 10 yıllık bir çalışmanın ardından geliştirilmiş. Markanın ülkemiz temsilcisi ise Loreal Grup tarafından yapılıyor.  
                  Promosyon çalışmalarında ise '' Amerika' nın bir numarası '' sloganı çok kullanılmıştı. Yani evet bazı ülkelerin çok çok başarılı, kendine özgü markaları, ürünleri var. Mesela Fransa - Embryoliss ya da Frei - öl - Almanya gibi ama keşke ülke vurgusu markanın - ürünün önüne geçecek şekilde çok fazla yapılmasaydı. 
                 Ürüne gelecek olursam, yapısı güzel ne çok yoğun ne de losyon gibi çok sıvı, belirgin bir kokusu yok. İçinde seramidler olduğu için çok güzel nemlendiriyor, yumuşatıyor ve her şeyden önemlisi çok uzun süreler ortalama 8 - 12 saat bu yumuşaklığı koruyor. Sürdüğünüz ilk anda biraz yapış yapış bir his bıraksa da saniyeler içinde cildiniz kremi çekiyor ve o yapışkan his kayboluyor ve pamuk gibi bir cilde sahip oluyorsunuz. Markada ürün skalası oldukça geniş, halihazırda bir el kremi olmasına rağmen ben normal yüz için olan bu kremi özellikle son zamanlarda dezenfektan yüzünden çok kurumuş ellerimde, ayaklarımda, dirsek gibi sertleşmiş bölgelerde de kullandım ve hepsinde güzel sonuç aldım. 


     





                  Ürünün ambalajı klasik aç - kapa kapaklı tüp ambalaj. İçerik bilgisi ve ambalaj üstü bilgileri ise yukarıdaki fotoğraflardaki gibi. Ürün miktarı 50 ml., ben bir online dermokozmetik sitesinden 35 tl. karşılığında edindim. Aslında büyük boy ürünlerin fiyatı daha uygun ancak ürünün nasıl olduğunu bilemediğim için önce bunu almayı tercih ettim. 
                CeRaVe ülkemiz sayfasını  şuradan ayrıntılı olarak inceleyebilir, ürünler hakkında daha iyi , ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz. Markadan birkaç ürün daha beğendim, aklım köpük temizleyicide ve güneş koruyucu içeren kremde kaldı. Onları da en kısa zamanda denemek istiyorum. 
     
              Küçük bir de notum Loreal Grup'a, umarım buradan sesimi duyarlar ve çok sevdiğim Aveeno ve Cetaphill markalarını da bir an önce ülkemize getirirler. 

              Sevgiler......

2 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu cok begendim oncelikle emeklerinize saglik�� size sorum chanel firinlanmis allik ile ilgili. Siz de kullanmissiniz. Urunu gecem hafta onlinedan satinaldim fakat surumu zor, pigmentsiz.oyle fircayi cevirir cevirmez pigment yapismiyor fircaya resmen kaziyorum. Acaba bozuk mu sorusu geldi hemen aklima? Nars orgasm kullanıcısı olarak bu durum sinirimi bozmadi degil�� yorum yaparsaniz konuyla ilgili cok mutlu olurum. Sevgiler❤����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim. Evet ne yazık ki alliklarda uzun bir süre bekledikten sonra olan taslasma problemi ile karşılaşmışsınız. Yani belki urununuz yine bozuk değildir ama rafda size gelmeden once uzun bir süre beklemiştir. Bu tio ürünler genelde açılmadan ve şiddetli nem ya da güneş ışığı vs.gibi diş etkilere mâruz kalmadan kolsyckolsy bozulmaz ve de kullanım süresi üzerinde yazdığından daha uzundur. Alliginizi kurtarmak için birkaç yöntem deneyebilirsiniz.
      1.Alliginizin üzerine şeffaf yapışkan bant ile tek seferde almak. Üzerindeki tabaka hafifce kalkarsa alttan yumuşak gelebilir. Lütfen işlemi çok yavaş ve yumuşak yapın ki aldığınız kırılmasın.
      2.Biraz daha sert yapılı ya da uc şekli farklı bir fırça ile alligi almak.
      3.de alligi dağıtıp yeniden preslemek. Youtube da presleme ile ilgili çok güzel videolar var.
      Ancak 3.yöntemi en son denemenizi öneririm.
      Sevgiler....

      Sil