13 Eylül 2021 Pazartesi

NARS ALBATROSS HIGHLIGHTER

                      Yeni bir haftadan merhabalar, yaz bitmeden çok ama çok sevdiğim bir ürünle daha devam edelim istiyorum. Aydınlatıcıların şahı diyebiliriz bence kendilerine zira benim gibi çok aydınlatıcı seviyorsanız tam size göre. Adı üzerinde yani aydınlatıcı dediğin böyle yaldır yaldır olur. elbette çok sakin, abartısız aydınlatıcılar da ihtiyaç duyuyor insan ama öyle olan aydınlatıcıları da burada yazdığım zaman da belirtiyorum zaten. 



  








                     Adını martıların göğüs kısmındaki çok parlak, beyaz tüylerden alan Nars albatross, orta derece sıcak sarı tonlu, metalik altın ışıltılı bir aydınlatıcı. Işığa göre ışıltıları inci yansıması şeklinde de oluyor. Her cilt tonuna çok yakışıyor ve hepsinde ayrı güzel duruyor. 




    







                     Çok az miktarı bile çarpıcı bir vurgu yapmanız için yeterli, cilt üzerinde dağılımı kolay, bu kadar ışıltıya rağmen asla kötü durmayan, nefis görüntü veren bir aydınlatıcı. Kalıcılığı çok güzel, sekiz saat bozulmadan, yerinden kıpırdamadan benim  cildimde kalıyor. Bu aydınlatıcı için orjinal sayfasında           '' aydınlatıcı pudra '' ifadesi de yer almış ancak ben tüm yüzüme hiç denemedim. Evet aydınlatıcı çok seviyorum ama tüm yüze kullanmak  belki sadece bir sahne makyajı yapıyorsak olabilir.  






                  Yukarıdaki fotoğrafta elimin üzerindeki rengini görebilirsiniz. Fotoğrafları büyütmek için lütfen üzerine tıklayınız. Ambaljı klasik Nars ambalajı ancak bunlar eski şekli. Marka bir süre önce Nars ambalajlarını yeniledi hatta yanılmıyorsam temizliğinden şikayet ettiğimiz o kauçuk yapı da artık yok. Sanırım şimdi daha farklı. Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraftaki gibi.







                          Hakkında çok da fazla söyleyecek şey olmayan Nars Albatross, bir tane aydınlatıcım olsun tam olsun diyorsanız size göre, alın aldırın, senelerce kullanırsınız. Evet fiyatı yüksek, ucuz diyemem, 4,8 gr. ürün için şu an güncel fiyat 390 tl. olarak görünüyor. Ancak zaman zaman indirimlere rastlamak da mümkün. Ben makyaj trendi adlı sitedem bir indirimde 125 tl. karşılığında edindim. Alalı 1,5 yıl oldu ve daha üstü aşınmadı bile. 

                       Elbetteki benzeri bulunmayacak bir renk değil. Ben M.A.C nylon farı oldukça benzetiyorum bu aydınlatıcıya, bir de artık ülkemizde az bulunan Essence ve Revolution standlarında Albatross ile çok benzer far renkleri daha ekonomik fiyatlara bulunabiliyor.   



                      Sevgiler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder