17 Mayıs 2023 Çarşamba

EMBRYOLISSE LAIT CREME MULTI PROTECTION SPF 20

                            Uzun bir aradan sonra yeniden merhabalar. Önümüz yaz mevsimi madem güneş korumalı bir ürün ile blog yazılarına ufaktan dönüş yaptım. Elimdeki fotoğraflanmış ürün yazıları ve arşivdekiler bitene kadar bir süre daha yazmaya devam edeceğim sanırım sonrası ne olur şimdilik bilemiyorum. Ona da o zaman bakacağım sanırım. Şimdi ürünümüze bir bakalım. 

Embryolisse ürünlerini oldukça sevdiğimi sanırım hatırlarsınız. Birkaç ürününü yazdım, etiket bölümünden ulaşabilirsiniz. Elimde başka ürünleri de mevcut, onları da severek kullanıyorum, kalanları da sırasıyla yazmaya çalışacağım. 








                      Klasik Embryolisse kremin 20 güneş koruma faktörüne sahip ürün, gün boyu nemlendirme etkisi de sağlayan 7 özelliğin bir arada olduğu bir ürün. Hem kadınlar hem de erkekler için tasarlanan ürün, makyaj bazı, nemlendirici, tıraş sonrası bakım, UVA - UVB koruması, mavi ışık ve kızılötesi ışık koruması ile çok yönlü bir günlük bakım sunuyor. Erken yaşlanma belirtilerine karşı cildi korumaya da yardımcı olan ürün cildin daha nemli daha yumuşak, esnek bir görünüme kavuşmasına destek oluyor. 

Ürünün klasik Embryolisse kremden tek farkı SPF içerdiği için kıvamının biraz yoğun oluşu. Onun dışında her şey aynı, yine cilt tarafından kolayca emiliyor, yine çok güzel nemlendiriyor, o muhteşem kokusu yine aynı. İlkbaharın bu yarı açık yarı kapalı havaları yani geçiş mevsimi için ben korumasını da yeterli buldum. Kullandığım süre içerisinde makyaj altında ya da sporda giderken, terlemye vs. maruz kaldığımda da konforunu hiç eksik etmedi. Akma, kokma, kusma, topaklanma asla olmadı. Cilde ağırlık da yapmıyor, burun kenarımdaki gözeneklerimi tıkamadı ve ciltten temizlemesi de kolay bir ürün. Hatta ne zaman sürsem cildimin ne kadar canlı ve taze göründüğüne dair iltifat da aldım. Kısacası marka yine beni yanıltmadı ve çok çok beğendiğim bir ürün oldu. 



                





                        Ürünün ambalajı klasik aç - kapa kapaklı lamine tüp ambalaj, bu noktada eksi puan demeyeyim ama benim için standart metal ambalaj çok sevdiğim bir ayrıntı, keşke bu da öyle olsaymış dedim ama bu tip ambalajların hele de bir güneş koruyucu içeren ürün olduğunda - çünkü bazen pratik bir biçimde uygulamak gerekiyor - çok rahat olduğu bir gerçek. Bu güzel ürünün de ambalajından not  kırmayalım. 
                       Ürünü miktarı 40 ml. ve ortalama 250 - 300 tl. arasında değişen bir fiyatı bulunuyor. Güvenilir online site ve eczanelerde genelde kampanya ve indirim çok oluyor. Hatta denemek için tester gönderimi olan mağazalar da var. İmkanınız varsa sepete atın derim...

                      Sevgiler....


                    Marka ile son bir bilgi, çok yakınzamanda amabalj ve logo değişikliğine giderek yeni bir vizyona kavuştular ancak içerik vs. tamamiyle aynı. Raflarda yeni ambalajı görürseniz sizi şaşırtmasın.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder