15 Ocak 2014 Çarşamba

KAŞLARIMI NASIL DOLDURUYORUM ? MAYBELLINE COLOR TATTOO - 40 PERMANENT TAUPE

               Yuvarlak şeklini annemden aldığım, zayıf ve seyrek kaşlara sahibim. Bu nedenle hiç bir zaman köşeli bir şekle girmemiştir. Kaş ve göz arasındaki mesafem zaten geniş, bir de 20' li yaşlarımdaki ince kaş modasına uyup tam olarak mahvetmiş bulunuyorum kendilerini. Uzun bir süredir de bir kaç tane kıl hariç alınmıyorlar, çıkması gereken yerdeki kaşlara hiç dokunmuyorum. Uzama devresinde biraz biçimsiz oluyorlar evet ama çıkanlar boş kısımlara gölge yaptığı için ellemiyorum. Besleyici vs. pek çok ürün kullansam da yapısı gereği bu aşamadan ileriye gidemedik.




               Bu nedenledir ki kaşlarımı doldurup, şeklini mutlaka düzeltirim. Unutmadan fotoğraftaki çipil gözlere, dip boyası gelmiş saçlara ve çıkan kaşlara değil de kaşların genel şekline odaklanınız lütfen.
               Kaşlarımı doldurmak içinse daha önce de pek çok kez belirttiğim Alix Avien Brow Pencil kullanıyorum. Yazısı burada. İlk yazdığım yazılardan biri. (  Şimdi baktım da yine foto kalitemi vs. beğenmedim ). Önerebileceğim bir diğer kaş kalemiyse Avon kaş kalemi, ben yine en açık rengini kullanıyorum. Saç rengim koyu olmasına rağmen kaşlarımdaki boşlukları koyu renkli ürünler ile doldurmak çok kötü bir görüntü veriyor. Bu iki ürün içinde kızıllık barındırmayan diğer iki koyu renkleri de oldukça yumuşak, küllü bir efekt yaratan, akmayan, kokmayan iki güzel kaş kalemi.
              Piyasadaki ucuz - pahalı pek çok kaş kalemi ve ürününü kullanmış biri olarak çok başarılı ürünler. Ben artık İstanbul'da olmadığım için Alix Avien bulmam biraz güçleşti. Elimde bir tane yedek kaldı. Avon kaş kalemini de elimde olmadığı için fotoğraflayamadım ancak kalemtraş derdi olmayan, sürümü kolay, asansörlü bir yapıya sahip. Ne zamandır Avon' dan sipariş vermiyorum. İlk siparişimde sizlere tanıtmak için bir tane alacağım. Kısıtlı zamanlarımda bu iki ürünü kullanmak, pratik oluşları nedeniyle zaman kazandırıyor.
               Kaşları, bu tarz ürünler yerine kaş renginize uygun toz far ile doldurmakta bir diğer alternatif ancak Flormar vs. gibi markaların renkleri yine bana uymadı. M.A.C den bir kaç öneri bulsam da online vs. olarak almak yerine deneyerek almak istediğim için mağaza ziyareti yapacağım zamanı bekliyorum. Ayrıca çok köşeli ve keskin hatlı görünen kaşlardan pek hoşlanmadığımı da söylemeliyim.
               Şimdi gelelim uzun zamandır kaşlarımı nasıl doldurup, şeklini düzelttiğime.
              



                Maybelline Color Tattoo çılgınlığına geçen yıl ben de nerdeyse kapılıyordum ki, kendimi bildiğim için öncelikle sadece bir rengini aldım. Hatta bloğu açtığımda ilk alışveriş yazısında yazmışım. Sonrasında ise nerdeyse tüm bloglar tanıtım yazısını yazdığı için ben yazmadım. Seçtiğim renk Permanent Taupe, rengini netten arattırdığınızda bulacaksınızdır. Birkaç kez kendisini kullandım, değişik şekillerde denedim, rengini çok seviyorum ancak bilmiyorum neden, belki de hep yorgun günlerime denk geldi, renk beni daha da yorgun gösterdi. Ne zaman bu farı kullansam insanlar yorgun musun ?, hasta mısın ? diye sordular. Tabii hiçççç hoşuma gitmedi bu durum. Sonra, yaz mevsiminin sonlarında birkaç yabancı blogda ürünün kaş doldurmada güzel sonuç verdiğini duyunca hemen denedim tabii,  ve sonuç aşağıdaki gibi efendim.




               Kalın kısmın dış köşeleri ve üste biraz, alt kısmınsa içlerine ve alttaki boşluklara rötuş yaparak daha düzgün bir ifadeye elde ediyorum. Fotoğraflar farklı zamanlarda çekildiği için ışık eşit değil ne yazı ki ama ortalama bir bilgi edinmenize yardımcı olacaktır sanıyorum. Ancak buradaki en önemli nokta far renginin benim kaş rengine uymuş olması. Hem sabitlemeden hem de sabitleyince yaz mevsimini aşırı sıcakları ve terleme dahil en ufak bir akma, dağılma yapmaması da en büyük artısı.
              Geniş zamanlarımda uygulamayı yaparken birkaç yardımcı üründen de faydalanıyorum.




                Soldan sağa, ArtDeco Kaş Fırçası, kaşlarımı bu fırça ile tarıyorum. Boyner mağazalarında edinebilirsiniz. 8- 10 tl. civarında bir fiyatı var. Ardından açılı bir eyeliner fırçası ile Maybelline Color Tattoo Permanenet Taupe' yi sürmem gereken noktalara uyguluyorum. Benim fırçam 2012 yılı Güzellik Fuarındaki bir stanttan, 1 tl. lik bir fırça. Herhangi uygun fiyatlı bir fırça kaş doldurma işinizi görecektir. Ardından son olarak  ( kaşlarım da saçlarım gibi kıvırcık olduğu için söz dinlemiyorlar ) sabitlemek içi Tweezerman Mini Kaş Kurtarma Setinin içinden çıkan ( üzerinden yazısı silinmiş ) ürünle tekrar tarayıp sabitliyorum. Bu ürün, içinde bej renkli köpük bir form bulunan sabitleyici bir ürün ancak sabitleme özelliği zayıf, ürün aldıktan kısa bir süre sonra kurudu, bende içine makyaj sabitleyicimden ( Elite ) birkaç damla damlattım. Sayesinde gün boyu kıpırdamayan kaşlar benimle. Tweezerman Mini Kaş Kurtarma Seti acil durumlar veya seyahatler için düşünülmüş güzel, küçük bir set. İçine acil olarak ihtiyaç duyabileceğiniz birkaç ürünü  bir koruma kabında sunuyor. Boyner Mağazalarından edinebilirsiniz. Ben aldığım zaman fiyatlar biraz yüksekti ama Tweezerman'ın bazı ürünlerini Boyner ' in online sitesinde ara ara indirimli görüyorum. Benim seti fotoğraflamayı unuttuğum için sona anda netten bulduğum fotoğrafı ekliyorum.


                 

                 Unutmadan kaşlarınızı uzatmak ya da kalınlaştırmak istiyor ama kötü görüntü yüzünden yapamıyorsanız ( söyleme çalıştığım şey bakımsız olmak değil elbette ) alınmadığı dönemlerde çıkan birkaç kıl - tüy için şunu düşünmek gerekir ki '' yüzünüze büyüteçli aynayla bakmayı bırakın, normal insan gözü 5 - 10 kat büyütmüyor ve sağlıklı bir gözün normal görüş mesafesinin 1 karış olduğunu düşünürsek '' kıl - tüy için kendinizi sıkmayın, üzmeyin.


                Sevgiler ve mutlu günler.....   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder