19 Mart 2014 Çarşamba

AVON ANEW CLINICAL THERMAFIRM FACE LIFTING CREAM - SIKILAŞTIRICI YÜZ KREMİ

               Markanın bazı ürünlerini sevdiğimi ve hatta başarılı bulduğumu daha önce de belirtmiştim. Ancak bu ürünler hakkında nette vs. çok fazla kullanıcı yorum ve tecrübesine rastlamak pek mümkün değil. Ben özellikle bu nedenle bu tür ürünleri kullandığım zaman yorumlamaya çalışıyorum.
              Anew Clinical serisinin yaş gruplarına yönelik ürünlerinin yanı sıra tüm yaşlara yönelik sıkılaştırıcı serisinin ürünlerinden biri Thermafirm Face Lifting Krem.






                Ürünümüz belirli bölgelerdeki sarkmaları kolajen dokusuyla güçlendirerek sıkılaşma ve toparlama etkisi veriyor. Triple - sonic teknolojisi ile formüle edilmiş ürün cilt katmanları arasındaki bağ dokuyu kuvvetlendiriyor ve cilt elastikiyetini geri kazanıyor. Prospektüs içerisinde bu durumun 3 gün sonra olduğu açıklanmış ancak bu kadar hızlı bir etki gözlemlemediğimi belirteyim. Öyle olsa sanırım mucize ürün olurdu. Peki hiç mi etkisi yok ? Bendeki etkisini ise şu şekilde söyleyebilirim 10 gün sonra çene ve yan çene kenarlarında ufak bir toparlanma hissettim, gözenek küçültme vs. üzerinde herhangi bir etkisi yok. Toparlama etkisi bulunmasına rağmen kırışıklık konusunda bir etki de gözlemlemedim.
               Yeri gelmişken triple - sonic teknolojisinin nasıl çalıştığından da bahsetmek istiyorum. Bu teknolojiye ait asıl profesyonel ürünler özel salonlarda kullanılır ve bu tür ürünlerdeki içeriklerin daha basite indirgenmiş içeriğe sahip olanları evde kullanıma uygun durumdadır. İçerik listesindeki ürünlerle ısınma etkisi yaratarak hücreleri çalıştırır ve harekete geçirir. Bu noktada dışarıdan yapılan profesyonel bir yüz masajı ve lifting hareketleri ile bir süre sonra toparlanma etkisini hissedersiniz. Isınma etkisi ve yüz masajı özellikle profesyonel ürünlerle birleştiğinde bir miktar geçici kızarıklık yaratabilir ancak kızarıklık genellikle kalıcı olmaz. Bu üründe ise ( içerik maddelerinin az oranlı olması nedeniyle ) asla bir kızarıklık vs. hissetmedim, hele ki benim hassas ve potansiyel rozalı cildimde. Bununla beraber başka bir irritasyon, alerjik reaksiyon vs. oluşturmadı.




               Ürünün parmaklanmış fotoğraflarını görüyorsunuz, üzerinde birde plastik koruma plakası bulunuyordu ancak onu göremiyorsunuz. Rengi hafiften somonumsu ve hafif bir kokusu var ben çok seviyorum ve rahatsız olmadım ama sevmeyenler ya da koku hassasiyeti olanlar hoşlanmayabilir. Lifting etkisinin yanı sıra nemlendirme özelliğini de çok beğendim. Kış mevsiminde bazen iki kaşımın arasındaki bölgede hafif kuruma ve buna bağlı olarak soyulma problemi yaşıyorum, bu problemi herhangi bir ilaca gerek duymadan ortadan kaldırdı (daha önce buna benzer bir durum için ilaç - merhem kullanmam gerekmişti ).
              Ürün aslında gece kullanıma daha uygunmuş gibi ancak bence hem gece hem gündüz kullanıma uygun. Herhangi bir koruma faktörü içermediği için gündüz kullanımında üzerine ayrıca koruma faktörlü bir ürün kullanmayı tercih edebilirsiniz. Gece - gündüz kullanımının tercihinize bağlı olmasının yanı sıra bir tek çok yağlı ciltlerin kullanırken biraz zorlanabileceğini düşünüyorum. Ürünün miktarı 30 ml., plastik kapak ve gümüş - gri cam kavanozdaki ürünün  fiyatı 60 tl. civarında ancak indirimli kataloglarda 30 tl.' ye kadar iniyor.
              Kutu içinden çıkan ürün prospektüs bilgileri ve içerik listesi;








               Bu tür ürünleri kullanırken yüz ile beraber boyun bölgesini ve ürünleri yukarı - dışa doğru hareketlerle uygulamayı da unutmamak gerektiğini ilave edeyim.






                        Sevgiler........
                     
                        Saç bakım ürünlerinden oluşan çekilişim içinse tık tık . Son katılım 23 Mart.     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder