30 Nisan 2014 Çarşamba

BİTTİ-GİTTİ-6(MART-NİSAN 2014)

              Bu kez sözü fazla uzatmayacağım, geçtiğimiz 2 ayın biten ürünleri aşağıdaki gibi, bakalım neler bitirmişim.




1 - She Deodorant : Standart normal bir deodorant, bu serideki tüm kokular güzel, hafif ama çok kalıcı değil, terlemeyi önleme konusunda da çok başarılı değil.
2 - Divinia Tonik : Ayrıntılı yazısı burada. Uygun fiyatıyla memnun kaldığım bir ürün oldu.
3 - Yves Rocher Şampuan : Yağlanma önleyici şampuan, memnun kaldım, ayrıntılı yazısı burada. Bununla beraber kepek önleyici şampuanda bitti ama şişesini unutup atmışım, ondan da memnun kalmıştık. Marka etiketine tıklayarak yazısına ulaşabilirsiniz.
4 - Loreal Saç Kremi : Ayrıntılı yazısı burada. Loreal casting color saç boyasının içinden çıkan saç kremi, ben onları boş şişelere boşaltarak kullanıyorum. Loreal bu ürünü keşke ayrı olarak çıkarsa. Çok başarılı bir ürün, nemlendiriyor, hafif elektriklenmeyi alıyor, yağlandırmıyor ve kaşındırmıyor.




5 - Avon Nemlendirici : Ayrıntılı yazısı ve uzun, tam adı burada. Kış mevsimi için güzel sayılabilecek bir nemlendirici.
6 - Mario Badescu Göz Kremi : İçeriği çok temiz değil ama nemlendirmesi oldukça başarılı bir ürün, yazısı burada.
7 - 8 - Avon Serum ve Nemlendirici : Yakın zamanda yazılarını yazmıştım, yazıları burada. Serumdan oldukça memnun kaldım.




9 - Avon Rare Diamond Parfüm : Kalıcı, hoş, kış mevsimi için günlük kullanıma uygun bir parfüm.
10 - Yves Rocher Peeling : Yazısı burada. Güzel bir ürün ama çok sıkıldım ben bu ürünü kullanmaktan, bitene kadar sabrettim neyse ki, başka bir peeling ile tanıştım, tester boyunu kullandım, aşağıda yazısı gelecek.
11 - Boots Maske : Ayrıntılı yazısı burada  Anlaşamadık kendisiyle, olabildiğince kullanmaya çalıştım ama daha fazla kullanamadım.
12 - Yves Rocher Face Mist : Ben bu ürünü hiç mi hiç sevmedim. O kadar sevmedim ki anlaşamadığım ürünler başlığı altında yazısını bile yazmadım. Yüz için tazeleyici, ferahlatıcı narenciye özlü yüz spreyi aslında ama bence çok şekerli bir kokusu ve biraz yapışkan bir yapısı var. Hatta makyaj sabitleme bile yapabileceği söylenmiş ama bence bu görevi de yerine getiremiyor. Birde çok çok minik.




13 - No 7 Ruj : Ayrıntılı yazısı yok, kahverengi tonlu, dudaklara güzel bir nemlendirme sağlayan, hafif ıslak bitişli, güzel bir rujdu, günlük kullandım bitti.
14 - Pastel Rimel : Harika bir saks mavisi renge sahip, güzel sayılabilecek bir rimeldi. Alırken performansından çok rengine vurulmuştum zaten ama performansı da fena değildi. Özellikle yazın çok hoş duruyor,markanın su geçirmeyen renkli rimelerinden değil yine de akma vs. yapmamıştı. Oldukça uzun zamandır benimle olduğu için kurudu maalesef.
15 - Givenchy Phenomen Eyes Rimel : Son damlasına kadar kullandım, iyice kuruduktan sonra da bir süre kirpik taramak için kullandım. Çok sevdiğim bir rimeldi, ayrıntılı yazısı burada.
16 - Avon Mega Effect Maskara : Markanın çok reklamını yaptığı, orijinal ambalajı ve fırçasıyla iyi performans sunan bir rimel. Ben ayrıntılı yazısını yazmadım ama başka bloglar çok yazdı. Fırçasını kullanmakta zorlananlar olmuş, ben fırça konusunda zorlanmadım ama ürünün kapak tasarımında bence sıkıntı var. Pembe kapağın her iki yüzünde de markanın logosu var ama ambalajın tersi ve düzü var, yani kapatmak isterken oturtamıyorsunuz. Ürün ilk zamanlar çok ıslaktı ayrıca, fırçayı çıkartırken sağa sola sıçradı ardında ise çok kısa sürede kurudu, bir rimelin ömrü 6 ay ise tam zamanında kuruyan bir rimel.
17 - Estee Lauder Lash Primer : Yazısı burada, çok seviyorum, bence çok başarılı bir kirpik bazı, rimelden önce uyguladığınızda çok güzel bir görüntüye sahip oluyorsunuz. Çok çabuk kurumuyor üstelik, bu benim kaçıncı bilmiyorum, yazın pek makyaj yapmıyorum ama kışa girerken tekrar alırım.
18 - Inglot Aydınlatıcı Pudra : Yakın zamanda yazısını yazmıştım zaten, yazısı burada, gidenlerden.
19 - Eyeliner Fırçası : No name fırçam, çok eskidi artık, kaş boyuyordum ama ucu bozuldu , çöpe gidiyor, yerine RT eyeliner fırçasının kullanıyorum.
20 - Golden Rose Göz Kalemi : Yine çok sert yapılı bir mavi - lacivert renk Golden Rose göz kalemi, sürerken gözlerimi acıtıyor, rengi çok güzel aslında ama markanın bu renk tonlarındaki kalemlerinde genel bir sertlik var, gidenlerden.




21 - Avon Saç Maskesi : Ayrıntılı yazısı ve uzun adı burada, ben daha fazla kullanamadım, anneme gidiyor.
22 - Avon Far Away Gold Parfüm : Markanın Türkiye' deki 20. yılına özel çıkardığı bir parfüm. Kış mevsimi, esmer tenler ve gece kullanım için bence çok ideal. Ancak ben bitiremedim, 2 parmak kaldı dibinde, anneme gidiyor. Ben bu kokuyu Chiristian Dior Poison parfüme biraz benzettim ( pek çok Poison var, benim benzettiğim bordo şişesi olan ) ama Dior çok daha baharatlı ve tabii ki çok daha kalıcı, Avon ise daha şekerlimsi, yoğun vanilya kokusu alıyorsunuz. Bir de söylemeden geçemeyeceğim parfümün şişesi ve kapağı bence çok çok kötü, sosyal mecralarda çok beğeneni oldu ama altın - siyah renklerle yakalanmaya çalışılan effect çok basit, plastik kapak çok kötü, uyduruk bir parfüm şişesi gibi duruyor.
23 - Avon Kalem Ruj : Ayrıntılı yazısı burada, Carefree Coral rengi, çok parlak bir turuncu renk, kullanamadım, benim plaj rengi diye tanımladığım renklerden, ablama gidiyor.




24 - Nuxe Peelig : Yukarıda bahsettiğim peeling olur kendileri, tek kelimeyle bayıldım, tam boyu alınacak.
25 - Nuxe El ve Tırnak Kremi : Ballı serinin güzel yumuşatan el kremi, kokusunu da ben çok seviyorum. Nemlendirmesi başarılı.
26 - Bnefit Likit Aydınlatıcı : Benefit Primping With The Stars Setin içinden çıkmıştı. Yazısı burada. Çok parlak - ışıltılı bir renge sahip olmadığı için günlük bile çok raht kullanılıyor. Sonunda kalanları nemlendiricime falan da karıştırdım hatta.


                 Bitenlerin yerine yeni gelen ürünlerde görüşmek üzere......

                Sevgiler.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder