27 Ekim 2014 Pazartesi

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER - 6 - AVON POWER STRAIGHT SPREY

              Merhabalar, bu aralar blogu biraz boşladım gibi ama keyfi değil, bir takım eğitim öğretim işleri, kısmetse yeni oluşumlar vs., vs. Gelelim bu haftanın ilk yazısına, yine anlaşamadığım ürünlerden biri var. Avon düzleştirici saç spreyi.




               Ürünümüz, markanın Advance Techniques saç ürünleri serisinden düzleştirici bir ürün. Nemli saça uygulanması öneriliyor, ardından ısıl işlem de uygulayabiliyorsunuz. İçinde keratin özleri bulunuyormuş ve saçların uygulama sonrası düzleştirici uygulandığı takdirde 2 - 3 güz düz halini koruduğu belirtilmiş. Ancak benim kıvırcık ve elektriklenen saçların üzerinde fön - düzleştirici sonrası dahil hiçbir düzleştirici etkisi ve bunu koruması olmadı. Ben aksine ürünü daha çok sea salt spreylere benzettim. Kokusu markanın 360 serisindeki diğer ürünlere benziyor, biraz ağır gibi geldi bana. Yağ bazlı bir ürün değil, saç üzerinde herhangi bir ağırlık yapmadı. Bir de bu siyah koyu renkli şişesinden hiiiiiiç hoşlanmadım. Bitene kadar kullanırım bir daha da edinmem sanırım.

             Sevgiler ve mutlu haftalar dileğiyle.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder