9 Şubat 2015 Pazartesi

FAN DI FENDI PARFÜM

                 Haftaya güzel bir parfüm yorumu yazısıyla başlamak istedim. 2010 yılında piyasaya çıkan Fan di Fendi, çiçeksi - meyveli diyebileceğim kokulardan hoşlananlar için etkileyici deyim yerindeyse farkedilmek isteyenler için tam isabet bir koku.





                     Parfümün ana notaları; açılış - armut, frenküzümü, mandalina, pembe biber, orta - gül, yasemin, sümbülteber, dip - paçuli, deri. Parfümün şişesini elime ilk aldığımda ve biraz da notalarının etkisiyle gece için daha uygun bir koku gibi düşünmüştüm. Ancak sonrasında öyle olmadığını gördüm. İlk sıktığımda güzel bir serinlik hissi veriyor, açılış notalarının hiçbirini algılamadım, belki bir miktar mandalina saatler sonra ise dip notaların oluştırduğu özellikle deri müthiş güzel bir etki bıraktı benim tenimde. Sanki hoş bir tütün kokusu gibi ( ama sigara ya da tütün kolonyası şeklinde değil ).
                     Koku ünlü burunlar Delphine Lebeau ve François Demachy tarafından  harmanlanmış. Ünlü parfümörlerin daha önce yarattıkları parfümler de Guerlain Shalimar ve Dior Jadore.
                     Marka genelde kadınsı, frapan ve bazen de şaşalı ama bu koku enerjik, hareketli günlük yaşamda da gayet rahat kullanılacak bir koku. Bende biraz bağımlılık yarattı bile diyebilirim. Açık tenlerle beraber, orta ve esmer tonda ciltlerle de iyi uyum sağlayacağını düşünüyorum. Ayrıca gezmeyi, eğlenmeyi seven her yaş grubu tarafından, her mevsim kullanılabilir.
                    Kokunun yayılımı orta - üst, kalıcılığı ise çok çok başarılı. Günler sonra hatta yıkama sonrasında bile derinden giysilerimde duyabiliyorum. Parfümün rengi, şişedeki altın rengi metal detaylarla da uygun olduğunu düşündüğüm sarı renkte, hatta dış karton ambalaj bile kokunun enerjik ve dikkat çekici yapısına uygun koyu sarı renkte tasarlanmış.



                   
                    Şişe tasarımı, Fendi moda tasarımcıları tarafından tasarlanmış. Şişenin üzerini tamamen kaplayan çift taraflı '' F harfi, '' 1997 ' den beri markanın baget çantalarında da kullanılmakta ve '' sonsuza kadar Fendi '' fikrini temsil etmekte. Altın rengi metal toka tasarlanırken ( bu arada fotğraflarken ellerimin gözükmesine engel olamadım ) Roma güneşinden  ve siyah renk kapak için ışıl ışıl Roma gecelerinden etkilenilmiş.
                   Parfümün 30 ml.lik fiyatı 75 - 100 tl. arasında değişiyor. Diğer ml. fiyatlarını hiiiiiç söylemiyorum bile. Tüm avm içi kozmetikçilerden, büyük mağazaların parfüm standlarından  ve güvendiğiniz online alış veriş sitelerinden edinebilirsiniz.


                  SEVGİLER......                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder