26 Şubat 2015 Perşembe

LA ROCHE POSAY MICELLAR SOLUTION

                 Uzun zamndır günlük cilt ve makyaj temizliği için misel solüsyon kullanıyorum. En çok tercih edilen misel solüsyonlardan olduğu üzere benim kullandığım da Bioderma h20, ancak memnun olmadığım tarafları vardı ki, fırsatını bulunca bir başka misel solüsyonu tercih ettim. Sözü uzatmadan yazının en başından söyleyeyim ki La Roche Posay benim için Bioderma misel solüsyonun önüne geçti.





                 Ürün ambalajı yukarıda görüldüğü üzere, 200 ve 400 ml. lik ambalaj boyutlaına sahip. 400 ml. lik tam boyunun pompalı olanı mevcut. Yetkililere buradan duyuralım bir de 100 ml. küçük boyu olsa harika olur. Kapağı yukarıdaki gibi, herhangi bir akıtma vs. yapmıyor ancak ben sprey şişeye boşaltarak kullanıyorum. Hem biraz daha uzun süre gidiyor hem de muhafazası daha kolay oluyor.


               

                 Ürünün makyaj temizleme başarısı hem günlük makyajda hem de suya dayanıklı ürünlerle yapılan göz makyajlarında oldukça başarılı.  Bioderma ile çok nadirde olsa gerilme yaşıyordum, LRP kesinlikle germe yaratmıyor. Bir de Bioderma ile yüzümü sabah kalkınca sildikten sonra dudak kenarlarında acımsı bir tat alıyor insan ki yine bu durumu LRP ile yaşamadım. Göz makyajını silerken yakma, kirpik dökme vs. durumlar olmadı. Yüz temizliği yaparken de kızarıklık, yanma, tahriş oluşturmadı.




                  Ürün içerik listesi aşağıdaki gibi, bitmiş Bioderma şişesi saklamadığım için içerik listesi kıyaslaması yapamıyorum. Ancak pek çok blog yazdı - çizdi, nette aradığınızda bulacağınızdan eminim.
                 Ürünün fiyatı 400 ml. 50 tl.civarında ancak online dermokozmetik sitelerin indirim kampanyalarını takip ettiğinizde çok daha uygun fiyata almanız mümkün . Ben 2 x 400 ml. ürünü 44 tl. gibi bir fiyata edindim. Son alışveriş yazımdı sanıyorum, etiket bütonundan ulaşabilirsiniz. Bir süre LRP ile yoluma devam edecğim gibi gözüküyor.

                 Sevgiler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder