17 Nisan 2015 Cuma

M.A.C 212 FLAT DEFINER BRUSH

                    Çok göz makyajı yapan biri değilim ( artık ), çoğu zaman hiçbir şey sürmüyorum bile, bol rimel ve kirpik diplerine güzel dağıtılmış bir far veya kalem benim için yeterli oluyor. Hal böyle olunca da çok kaliteli göz fıçalarına ihtiyaç duymuyorum. Orta halli Ecotools ve Real Techniques fırçalar benim işimi fazlasıyla görüyor. Ancak şekil, yapı ve işlev itibariyle farkli birkaç fırça var ki kayıtsız kalamıyorum. M.A.C 212 flat definer brush benim için o fırçalardan biri.




                 Fırçamız düz ve keskin ucu sayesinde göz hattınızı belirginleştirebileceğiniz, makyajınıza derinlik katabileceğiniz bir fırça. Bununla beraber kaş doldurma vs. gibi işlemleri de yapabilirsiniz ki çok amaçlı oluşu gönlümü çelmişti. YouTube de bu fırça için bir karşılaştırma ve tüm kullanım amaçlarını kapsayan video da bulunuyor.  İzlemek isterseniz tık tık.




                     Fırçamız 15 - 16 cm. boyunda, siyah mat boyalı, ahşap saplı, markanın klasik fırça tasarımına sahip. Marka baskısı sap üzerinde ( çıkmasını istemiyorsanız şeffaf tırnak cilası ile sabitleyebilirsiniz ). Ferrulesi gümüş rengi parlak metal, kıl boyu yaklaşık 1 cm. Kılları sentetik, benim fırçam fotoğraflarda biraz kirli ancak kolay temizleniyor, kıl dökme vs. gibi bir problem yaşatmadı, bu tip fırçalara çok sık kullanıldığından sürekli olarak düzenli yıkama yerine misel solüsyonlarla '' spot cleaning '' adı verilen anlık temizlik de uygulayabilirsiniz.




                      Oldukça uzun bir süre önce 50 tl. gibi bir fiyata edinmiştim ancak markanın ülkemiz orijinal  sayfasında şu anda 72 tl.. olarak gözüküyor.

                      Mutlu hafta sonları dileğiyle..........

1 yorum:

  1. merhaba bloğun çok sevdim ve takibe aldım yazıların çok açıklayıcı .. Bende bloğuma beklerim takibe alırsan da sevinirim esen kal:))

    YanıtlaSil