21 Eylül 2015 Pazartesi

GIOVANNI VITAPRO FUSION KORUYUCU NEMLENDİRİCİ SAÇ BAKIM SPREYİ

                  İşlem görmüş saçlara sahip olduğum için saç temizliği sonrasında extra ürünlere ihtiyacım oluyor. Ne yazık ki bir bebe şampuanı ile yıka çık yapamıyorum bununla beraber kıvırcık ama abuk subuk lüleleri olan elelktriklenen saçlara da sahibim. Hal böyle olunca derdime deva olacak ürünlereden medet umuyorum tabii. Sevdiğim ürünler genelde saç yağları oluyor ki blogda John Frieda ve Loreal saç yağlarının yazısı mevcut, etiketlerden tıklayabilirsiniz. Ancak yaz mevsiminde çok sık duş alınmasına rağmen yağlanmaya müsait saçlarım olduğu için yağ türevi ürünler yerine daha hahfi ürünler kullanmayı seviyorum.
                Giovanni Vitapro sprey ki orijinal adı oldukça uzun tesadüfen Gratis raflarında gördüp aldığım sonrasında da sevdiğim bir ürün oldu.


 

              Ürünün vaadleri arasında hasarlı saçın içine işlemek, nemi saça hapsetmek, yeniden yapılandırmak, onarmak, saç tellerine işleyerek ısı, kimyasal işlemler ve kirliliğe karşı korumak bulunuyor.


 
         
                        Ürünün bu çok çeşitli vaadlerine karşın benim ilgimi çeken kısmı saç için kullanılabilecek nadir temiz içerikli ürünlerden biri olması. Ürün tüm saç tipleri için uygun ve nemli saça uygulanması önerilmiş ancak ben kuru saça da uyguladım. Vaadlerinden koruma özelliğini çok sezemediğimi baştan belirteyim ama güzel bir yumaşlık, elektriklenmeyi hafif azaltma ve kolay tarama sağladığı bir gerçek. Saçı sertleştirmiyor, ağırlaştırmıyor,  ben daha ziyade kuaför salonlarında fönden önce saça sıkılan çift fazlı mavi fön sularına benzettim.
                       Ürünün şeffaf akrilik güzel bir ambalajı var, kapağı çabuk gevşiyor, ağzı spreyli, saçın uzunluğuna göre 8 - 10 pompa genelde yetiyor gibi. Rengi bildiğiniz rakı renginde, hafif, güzel bir kokusu var ama  kalıcı değil.




                    Ürün hayvanlar üzerinde test edilmiyor, % 100 bitkisel içeriğe sahip, parfüm ve boyar madde içermiyor, sülfat ve paraben barındırmıyor. Meraklıları için ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi;







                     Ürünün miktarı 150 ml. ve fiyatı 22 tl. Giovanni ürünlerine Gratis Mağazalarından ulaşabilirsiniz.

                     Sevgiler......

1 yorum:

  1. Bunu deneyeyim elimdeki 2 ürün bitince benim de saçlarım çok işlem görüyor belki iyi gelir :)

    YanıtlaSil