12 Nisan 2017 Çarşamba

COLLAGEN WHITE REGENERATION TONER

                 Merhabalar, son yazımda Collagen göz kremi ile beraber bir de tonik aldığımı belirtmiştim. Bir süre önce de toniği kullanıp bitirdim, Her ne kadar şu an markayı ve satıldığı mağazayı tercih etmiyor olsam da Collagen White Regeneration tonik bu zamana kadar kullandığım en farklı tonik olduğu için yine de yazmak istedim.





   
                          Daha önce de belirttiğim gibi beyazlatıcı seri birkaç üründen oluşuyor ve serinin toniği, yapısı itibariyle bu zamana kadar kullandığım normal toniklerden biraz daha kıvamlı. Su gibi çok akışkan değil ancak herhangi bir yağlı kıvama da sahip değil. Rengi şeffaf ve kokusuz. Ben asıl amacı olan beyazlatıcı bir etki gördüğümü söyleyemem ancak sabah - akşam kullanımla cildime çok büyük bir esneklik kazandırdığını söylemeliyim. Bu noktada ürün tüm cilt tipleri ve her yaş grubu için olsa da bence normalden kuruya cilt tipleri ve ileri yaş grubu ürünü daha çok sever.
                           Ambalajı pompalı ve son derece sağlam ve çok daha fazla ürün alıyormuş gibi gözükse de sadece 130 ml.


 





                             Ambalaj üstü, kullanım ve içerik bilgileri yukarıdaki fotoğraflardaki gibi. Her şeye almak rağmen isterseniz ürünün fiyatı 25 tl. civarında diye hatırlıyorum.

                             Sevgiler.........  

2 yorum:

  1. Bu markayı hiç kullanmadım. Ancak toniğin etkisi gerçekten güzelmiş. Ben hala nemlendiren toniklerle devam ediyorum😊 Ellerinize sağlık, sevgiler💐

    YanıtlaSil
  2. Biraz L'Oreal'in Genius Water'ına benzettim. O daha ülkemize gelmedi ama İstanbul Dış Hatlar Duty Free'de var. Hani çıkarsanız aklınızda olsun, nemlendirme ve esneklik etkisi harika! Öptüm çok!

    YanıtlaSil