28 Mart 2017 Salı

COLLAGEN WHITE REGENERATION EYE TREATMENT SERUM

                   Merhabalar geçtiğimiz aylarda çok çok severek kullandığım bir göz kremini bitirdim hatta son bitenler yazısında da yazmıştım yazısı gelecek diye.


     

                    Tahmin edeceğiniz gibi Collagen markası ( ben artık alışveriş yapmasam da Watson's Mağazalarında satılan ) bir Kore markası. Markanın White Generation serisi daha çok orta yaş grubuna hitap eden ve 4-5 parça üründen oluşan bir seri. Yanlış hatırlamıyorsam bir de genç ciltler için akne vs. problemlerine yönelik yeşil seri bulunuyor.





                     Serinin asıl amacı ise cildi aydınlatmak, bu noktada göz kreminden başka lokal aydınlatıcı bir ürünü daha var. Ben alırken ihtiyacımı göz önünde bulundurarak göz kremi ile beaber bir de tonik almıştım. Toniğin yazısı da yakında gelecek. Tabii şunu belirtmeden geçmeyeyim her ne kadar ambalaj üzerinde göz serumu yazsa da ürün tek başına son derece güzel bir nemlendirme başarısı gösteriyor. Bu yüzden ben üzerine tekrar bir ürün kullanma ihtiyacı hissetmedim.


       

                   Ürünün yapısı hafif, kıvamı jel gibi, rengi sedefli beyaz gibi ancak herhangi bir sim, sedef vs. kesinlikle içermiyor. Hafif, kendine özgü bir kokusu var. Yapısı ince olmasına rağmen benim bu zaman kadar kullandığım yoğun yapılı göz kremleri kadar güzel nemlendiriyor. Cilt tarafından hemen emilmesine rağmen hafif serinletici ve yumuşatma etkisini bir süre daha hissediyorsunuz ki üzerine hemen göz altı kapatıcısı falan sürdüğünüzde altından kusma vs. yapmıyor. Ben verdiği parlak ve sağlıklı, uykusunu almış, dinlenmiş gözaltları etkisini çok sevdim. Ürüne ait göz altı morluklarına iyi geldiğini belirtenler de olmuş ancak benim bu konuda bir sıkıntım olmadığı için net bir yorum yapamıyorum.









                  İçerik listesi, ambalaj üstü bilgileri ise yukarıdaki fotoğraflardaki gibi. Ürünün miktarı ise benzeri pek çok üründen farklı olarak 20 ml. ve fiyatı 25 tl. civarında.  Keşke marka başka kozmetik mağazalarında satılsa diyerek yazımı bitiriyorum.

                Sevgiler........

3 yorum:

  1. Ahh... oldu mu şimdi? Çok özendim bu seruma ama seninle aynı nedenlerden ötürü Watson'sa girmiyorum artık... öptüm çok!

    YanıtlaSil
  2. bu Kore markalarının Watsons da satılması çok kötü oldu gerçekten :-((

    YanıtlaSil
  3. Göz serumu deyince resmen hevesleniyorum. Fakat, ben de watsonstan artık alışveriş yapmıyorum. İç geçirdim resmen :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil